Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:10:52 GMT

نوری: شیطنت نکنید؛ دو بر یک بردیم، تمام!

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۴۹۲۶

نوری: شیطنت نکنید؛ دو بر یک بردیم، تمام!

کاپیتان پیکان تهران می گوید تیمش در زمین مسابقه با سایپا را برده و حرف دیگری باقی نمی ماند.

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره جنجال های پیش آمده پیرامون دیدار با سایپا و انجام 6 تعویض توسط پیکان بیان کرد: من واقعا تعجب می کنم که این مسائل بیان می شود. ما یک هفته زحمت کشیدیم و صبح و عصر تمرین کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مسابقه با سایپا فقط 5 جلسه آنالیز داشتیم و تمام تلاشمان را کردیم تا پیروز شویم و با موفقیت زمین بازی را ترک کنیم. خداراشکر که این اتفاق هم افتاد و در زمین بازی با حضور 11 بازیکن و نه یار اضافه حریف را شکست دادیم.


وی ادامه داد: بازی دیروز یک بازی جذاب و پرتنش بود. تیم ما نیز فشار زیادی را به خاطر شرایط مسابقه تحمل می کرد. از این رو جو بازی هم متشنج شده بود و طبیعی است که در چنین شرایطی یک اشتباه کوچک هم رخ بدهد. به هر حال یک اشتباه باعث شده در دقیقه 97 یک بازیکن اضافه وارد زمین شود و این در حالی است که آن دو بازیکنی که در ثانیه های پایانی وارد زمین شدند، اصلا پایشان به توپ هم نخورده است. 


کاپیتان باتجربه پیکان همچنین گفت: من نمی دانم برخی افراد از دامن زدن به این اشتباه دنبال چه چیزی هستند! متاسفانه این افراد قصد شیطنت دارند و این در حالی است که به نظرم عادلانه ترین نتیجه دو بر یک به سود پیکان است. ما در زمین مسابقه حرفمان را زدیم و 3 بر صفر پیروز شدیم؛ دیگر مساله ای باقی نمی ماند. فکر هم نمی کنم کسی که فوتبال را بشناسد جز این مطلب دیگری را بیان کند. قطعا هیچ کس نمی تواند زحمات ما را به خاطر این موضوع به باد بدهد.


نوری درباره شایعاتی که پیرامون حکم احتمالی کمیته انضباطی درباره بازی مطرح شده، گفت: من روی شایعات حرف نمی زدم. کمیته انضباطی قطعا مسائل را به صورت ریز در نظر می گیرد. آنها هم بی تردید به خاطر یک اشتباه سهوی که به خاطر فشار بالای بازی رخ داده و البته در ثانیه های پایانی بازی بوده حکم عجیبی را صادر نخواهند کرد. 


وی در پایان افزود: از حاشیه سازان می خواهم اینقدر به موضوع دامن نزنند. هیچ اتفاق بزرگی رخ نداده، یک اشتباه سهوی رخ داده و همانطور که گفتم بازیکن ششم ما حتی پایش هم به توپ نخورده است. ما بازی را برده ایم و بابت این موفقیت خوشحال هستیم.

پیکان محمد نوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان محمد نوری یک اشتباه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!

شاگردان تاتا مارتینو به صدر جدول بازگشتند

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته یازدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی میهمان نیو انگلند بود و با نتیجه قاطع ۴-۱ به پیروزی رسید.

مسی، مرد اول زمین

این نتیجه در حالی رقم خورد که نیو انگلند در همان دقیقه اول به گل رسید اما شاگردان تاتا مارتینو در ادامه و به لطف درخشش استثنایی لیونل مسی، چهار گل به ثمر رساندند و سه امتیاز این جدال را دشت کردند. مسی با ثبت دو گل و یک پاس گل ستاره زمین بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد، همچنین گل دیگر اینتر میامی نیز روی ریباند شوت ستاره آرژانتینی به ثمر رسید. لوییس سوارز در ادامه روند عالی خود در فصل جدید، باز هم گلزنی کرد و گل چهارم میامی را به ثمر رساند. ضمن اینکه گل دوم مسی روی پاس گل سرخیو بوسکتس وارد دروازه نیو انگلند شد.

شاگردان تاتا مارتینو با این برتری، ۲۱ امتیازی شده و بار دیگر به صدر جدول کنفرانس شرق بازگشتند.

نمرات بازیکنان اینتر میامی مسی بهترین بازیکن زمین لقب گرفت جدول کنفرانس شرق صدرنشینی اینتر میامی

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید