Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب‌اله رمضانی دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا تعداد دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم این شهرستان را ۶ هزارو ۶۹۷ دانش آموز عنوان کرد و افزود: ۷۲ حوزه امتحانی برای چهار هزار و ۳۱۳ دانش آموز پایه نهم و ۲۳ حوزه نیز برای ۲ هزارو ۳۸۴ دانش‌آموز پایه دوازدهم در نظر گرفته شده است.

وی تعداد عوامل اجرایی برگزاری امتحانات نهایی در آبادان را ۹۵۰ را نفر بیان کرد و گفت:  ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی برای برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم و ۴۵۰ نفر نیز در حوزه های امتحانی پایه دوازدهم حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی ادامه داد: به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در هنگام برگزاری امتحانات حضوری در مدارس ۱۲ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش، الکل و مواد شوینده از سوی سازمان منطقه آزاد اروند تامین و در طول برگزاری امتحانات بین دانش آموزان توزیع می شود.

رییس اداره آموزش و پرورش آبادان اظهار داشت: به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا علاوه بر گندزدایی، ضدعفونی و چینش صندلی‌ها در فاصله ۲ متری در حوزه های امتحانی آبادان، اتاق های ایزوله برای دانش آموزان مشکوک به بیماری کرونا نیز مهیا شده است.

رمضانی همچنین گفت: به منظور اطلاع رسانی به خانواده دانش آموزان مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زمان برگزاری امتحانات دانش‌آموزان از طریق تلفن همراه برای والدین آنها پیامک ارسال شده است.

امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم همزمان با سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت آغاز و تا ۲۴ خرداد ماه ادامه دارند.

جمعیت دانش آموزی شهرستان آبادان ۶۳ هزار و ۸۲۰ نفر است که سه هزار و ۱۰۰ معلم مسئولیت تدریس آنها را به عهده دارند.

استان خوزستان ۴۳ هزار دانش آموز در پایه دوازدهم و ۷۳ هزار دانش آموز در پایه نهم دارد.

برچسب‌ها مدارس خوزستان آبادان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس خوزستان آبادان مدارس خوزستان آبادان دانش آموزان اخبار کنکور برگزاری امتحانات دانش آموزان دانش آموز پایه نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند

به گزارش همشهری آنلاین، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم که پیش‌تر قرار بود ۲۸ فروردین آغاز شود اما زمانش به تعویق افتاد، از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیای آنان در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

کد خبر 846893 منبع: مهر برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان