Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: بعد از پشت سرگذاشتن چند روز تصادف بدون فوت در جاده های استان، دیروز عصر در جاده اصلی رزن به روستای کاج یک خودروی پراید با بی احتیاطی راننده از مسیر خود منحرف و به زیر خودروی کامیون که از مسیرمقابل در حرکت بود رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه راننده خودروی پراید در محل تصادف جان باخت، افزود: خواب آلودگی و یا بی احتیاطی راننده پراید در این جاده خلوت باعث انحراف به چپ این خودرو شد.

سرهنگ عزیزی از کاهش تصادفات جاده ای در استان بعد از اجرای محدودیت های بیشتر ستاد ملی کرونا خبر داد و بیان کرد: دیروز هیچ گونه حادثه واژگونی خودرو ها و تصادفات جرحی را در جاده های استان نداشتیم.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی پلیس راه استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد

اردشیر هوشیار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شامگاه سه شنبه خودروی پرایدی که در جایگاه سوخت سی ان جی حانبازان اقدام به سوختگیری می کرد دچار آتش سوزی شده و به دلیل شدت حریق در آتش سوخت.

رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: بر اثر آتش سوزی جایگاه جانبازان در حال حاضر امکان سوخت گیری در این جایگاه وجود ندارد و مسوولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

کد خبر 6093653

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین