Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهدی غفاری رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: حضور در اینوتکس ۲۰۲۱ از سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های دقیق در تقویم نمایشگاهی سال ۱۴۰۰ این پارک گنجانده شده بود و از مهم‌ترین اهداف نمایشگاهی سال جاری پارک علم و فناوری گلستان به شمار می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری با اشاره به حضور هزاران بازدیدکننده و سیاستگذار حوزه نوآوری در این نمایشگاه گفت: یافتن بازار جدید برای محصولات و خدمات، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌ها، قرارگیری در کانون توجه رسانه‌ها و سرمایه گذاران، آشنایی با آخرین تغییرات تکنولوژی و دستاورد‌های نوآوری منطقه و نیز آموزش و یادگیری آخرین استراتژی‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران ملی و بین‌المللی از مهم‌ترین دلایل حضور پررنگ استارتاپ‌ها و واحد‌های فناور پارک گلستان در این نمایشگاه بوده است.

او گفت: با تلاش‌های انجام شده، یک غرفه به مساحت ۴۸ مترمربع در سالن شماره ۵ این نمایشگاه توسط پارک اخذ که به صورت رایگان در اختیار ۹ استارتاپ فعال عضو پارک علم و فناوری گلستان قرار داده شده است

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: استارتاپ‌های سایرا، کاخ، دایه پلاس، گلستانی‌ها، زورکس، انجیلو، وت‌وان و موربیت عضو مرکز رشد جامع گرگان و استارتاپ آرت‌سین به عنوان تنها نماینده مرکز رشد شرق استان در این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاورد‌های خود خواهند پرداخت.

او ادامه داد: دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، امسال به شیوه‌ای نوآورانه و به صورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و مجازی در فضایی باز از تاریخ ۲۸ لغایت ۳۱ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام / ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارک علم و فناوری نمایشگاه بین المللی پارک علم و فناوری گلستان استارتاپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی رمضانی قایم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در فضای مجازی «یمن» را به عنوان مهمان ویژه این رویداد معرفی کرد.

رمضانی در این پیام نوشت: «علی رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود»

صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبر لغو حضور کشور هند در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شرایطی که تنها ۱۰ روز به برگزاری این رویداد باقیمانده است منتشر شد. تقریباً چند ماه پیش خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران حضور فعالانه را در نمایشگاه بین المللی کتاب هند داشت و در این نمایشگاه تفاهمنامه هایی برای حضور هند به عنوان مهمان ویژه و همچنین ایران به عنوان مهمان ویژه دور بعدی این نمایشگاه امضا شد.

با این حال باید دید در این روزهای باقیمانده یمن چه برنامه‌هایی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دارد.

کد خبر 6089996 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان