Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@10:22:03 GMT

خاطره جالب رضا وطنخواه از ناصر حجازی در تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۵۲۲۸

رضا وطنخواه گفت: در صحنه‌ای که علی شجاعی با حرکتی تماشایی توپ را از روی خط دروازه تیم پرسپولیس بیرون کشید به یاد خودم و خاطره‌ای مشابه با این اتفاق در تیم ملی افتادم.

رضا وطنخواه پیشکسوت پرسپولیس درباره دربی 95 و حواشی اش صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، رضا وطنخواه درمورد شرایط این روزهای تیم پرسپولیس به برنا گفت:

پیروزی پرسپولیس در دربی شرایط امتیازی این تیم را در جدول بهتر از قبل کرد و این تیم برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی اش امیدواری های زیادی را کسب کرده و باید با حواس جمع در بازی های آینده اش در اندیشه کسب امتیازات لازم برای گلات قهرمانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت پرسپولیس درمورد دربی و اتفاقات این دیدار افزود:

به نظرم دربی بازی جذابی از کار در نیامد و دو تیم بیشتر رو به بازی احساسی آورده بودند. به هر حال شرایط جدول و حساسیت امتیازی اش باعث شده بود بازی از نظر کیفی افت کند و در نهایت هم اتفاقات پایان بازی کیفیت پایین دیدار را تکمیل کرد و بازی در حالی به پایان رسید که صحنه های زشتی را شاهد بودیم که زیبنده فوتبال و روح ورزش نبود. 

مدافع مستحکم سال‌های دور پرسپولیس درخصوص یکی از جذاب‌ترین صحنه‌های دربی 95 گفت: 

اتفاقی در این دربی رخ داد که برای من خیلی جالب بود؛ در صحنه ای که علی شجاعی، مدافع تعویضی پرسپولیس با حرکتی تماشایی توپ را از روی خط دروازه تیم پرسپولیس بیرون زد به یاد خودم و خاطره ای مشابه با این اتفاق در تیم ملی افتادم. سال ها قبل با تیم ملی در جام عمران حضور داشتم. در یکی از بازی های ما که زنده یاد ناصر حجازی دروازه بان تیم ملی بود و من گوش چپ بازی می کردم، حمله ای روی دروازه ما شد، از پشت حرکت کردم و پشت حجازی ایستادم. وقتی مهاجم حریف به سمت دروازه ما شوت زد توپ را از روی خط بیرون کشیدم. خدا بیامرز ناصر حجازی برگشت و با تعجب به من نگاه کرد و گفت: تو اینجا چه کار می کنی؟! در دربی وقتی شجاعی توپ را از روی خط بیرون کشید ناخودآگاه یاد این خاطره و اتفاقی که برای خودم رخ داده بود، افتادم.

وطنخواه در ادامه درخصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ افزود:

8 بازی دیگر در لیگ باقی مانده و اتفاقات زیادی ممکن است برای هر یک از تیم های حاضر در لیگ رخ بدهد. در مسیر قهرمانی تیمی مثل سپاهان جدی ترین حریف پرسپولیس محسوب می شود. البته برخلاف نظر خیلی ها بر این باور هستم که استقلال هم با وجود اینکه شانس آنچنانی برای قهرمانی ندارد اما تا روز آخر ادامه می دهد. به اعتقادم اگر پرسپولیسی ها حواس شان را به بازی های باقی مانده معطوف کنند و با تمرکز امتیازات باقی مانده را به اندوخته های قبلی شان اضافه کنند، ثبت پنجمین قهرمانی برای این تیم در لیگ دور از دسترس نیست.

وطنخواه با اشاره به بازی پیش‌ روی پرسپولیس در جام حذفی گفت:

درست است که پرسپولیس در این دیدار مقابل حریف گمنامی به میدان می رود اما  شرایط جام حذفی با بازی های لیگ برتر کاملا متفاوت است. بارها در جام حذفی ها در سراسر دنیا شاهد بودیم که تیم های گمنام در بازی های خود برابر حریفان مطرح شگفتی ساز شده اند. در جام حذفی اولین اشتباه، آخرین اشتباه است و پرسپولیس اگر برای کسب جام دیگری در این فصل نقشه کشیده است باید با تمام تمرکز و دقت در این بازی به میدان برود تا یک گام به کسب یک جام دیگر نزدیک تر شود.

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با امیر صادقی پناه: هیچکس مانند کی روش تیم ملی را هدایت نکرد! فراز کمالوند استعفا کرد بهزاد غلامپور: بزرگش کرده‌ اند، مشت و لگدی در کار نبود آلیسون بکر، اولین دروازه بان در تاریخ 128 ساله لیورپول که موفق به گلزنی می شود پیولی: عدم کسب سهمیه برای میلان ناکامی نیست؛ کسب سهمیه برای ما یک هدف بود و نه یک الزام

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توپ را از روی خط رضا وطنخواه جام حذفی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید باز هم از اوسمار حمایت کرد

به گزارش ورزش سه، محمود کلهر با اشاره به اینکه پرسپولیس مقابل سپاهان فرصت صدنشینی را از دست داد درباره نقش مربیان در رسیدن به موفقیت صحبت می‌کند: مربیان حرفه‌ای زمانی موفق می‌شوند که تیم‌شان را از حاشیه بیرون بیاورند و البته تابع بازیکن، مدیر و سایر موارد نباشند. نمونه این مسئله هم به بازی بیشتر بازیکنان در دیدار جام حذفی بازمی‌گشت در حالی که نیاز نبود همه بازیکنان بازی کنند؛ بیرون کشیدن ترابی در دقیقه 60 باعث شد تا بازی سپاهان را خیلی حساس کنیم در حالی که یک مربی باید اقتدارش را در بحران‌ها نشان دهد و فقط به بازی پیش رو نگاه کند.

در بازی مقابل تیم اراک سرنوشت بازی در دستان پرسپولیس بود به همین دلیل مربی تیم برنده نباید باعث شود شرایط تیمش بهم بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس البته در ادامه از اوسمار حمایت کرده و می‌گوید: به نظرم اوسمار مربی خوب و فهمیده‌ای است و باز هم باید از او حمایت کرد. در زمان یحیی تیم پرسپولیس با کاستی‌هایی در چند منطقه مواجه بود اما با جذب بازیکنانی مانند عیسی، حسن و اورونوف ضعف‌ها به نقطه قوت تبدیل شدند که این یک مزیت بزرگ است. البته با وجود این اوسمار باید جدی‌تر، محکم‌تر و در مهره‌چینی بهتر و قوی‌تر کار کند تا بتواند در نتیجه‌گیری باز هم موفقیت‌هایش را تکرار کند.

کلهر در رابطه با جنگ قهرمانی و رقابت شدیدی که بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد، می‌گوید: من اصلاً این نکته را قبول ندارم که سرنوشت قهرمانی در دستان تیم صدرنشین است و قرعه‌اش هم بهتر از پرسپولیس است چون اتفاقاً استرس استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم؛ چه بسا که نگه داشتن صدر دشوارتر است.

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی