Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، از روابط عمومی‌ها به عنوان اولین پیشگامان اطلاع‌رسانی و ایجاد دانش برای سازمان یاد کرد و گفت: تمام کمبودهای فرایند فروش با پاسخگویی صحیح، سریع و به موقع روابط عمومی‌ها جبران می‌شود.

به گزارش ایسنا، ابراهیم محمودزاده- رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات را به کارکنان شرکت مخابرات ایران و تمام کسانی که می کوشند مجموعه مخابرات و ارزشهایی که توسط سازمان ایجاد می شود را تدوین و به صورت اثر گذار و شفاف به جامعه ارائه کنند تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامی داشت ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی گفت: خدماتی که امروزه توسط مجموعه مخابرات در بستر حوزه‌های بازار، تکنولوژی، عملیات، بهره‌وری، هزینه و درآمد ارائه می‌شود مدیون همکاری و تعامل رابط عمومی، بین سازمان و آحاد مردم است.

محمودزاده در ادامه با اشاره به نقش پررنگ و تاثیرگذار روابط عمومی‌ها در طراحی و برنامه‌ریزی برای انتقال دانش و اطلاعات به مشتریان افزود: امروزه دیگر روابط عمومی به معنای عام و قدیمی نیست ، وقتی در حال ارائه خدمات فنی و تکنولوژیکی در قالب سرویس به مشتری هستیم، کار بازار با تعامل روابط عمومی و مردم برای ایجاد و نیاز مشتری به محصول جدید آغاز و با ایجاد نیاز، به مشتری القا می‌کنند به چه خدماتی نیازمند هستند که در واقع درکل فرایند فروش، همراه مشتری است. 

ریس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، ضمن تاکید به عدم تفکیک روابط عمومی از بازاریابی اظهار کرد: بازاریابی در یک سازمان با طرح یک محصول تعهدات خود را را شروع و امور مشتریان آن محصول را به مردم ارائه می‌دهند و سرویس‌های مبتنی بر خدمات را تولید می‌کند و تا تحویل به مشتری پیش می‌برند. در تمام این فرایند و تکمیل سرویس خدمت رسانی بخش های زیر ساختی حضور دارند و بعد از آن مسئولیت آن ها نیز تمام می‌شود، اما این روابط عمومی است که از شروع نیاز تا زمانی که مشتری رضایت خود را از محصول اعلام می‌کند مسئولیت پاسخگویی و ارتباط و تامین نظر مشتری تا انتها را بر عهده دارد.

طبق اعلام شرکت مخابرات ایران، وی همچنین تاکید کرد: روابط عمومی به عنوان حافظ منافع سازمان باید پاسخگوی حوزه‌های بیرونی اعم از سیاسی، حوزه امنیتی، حوزه مشتریان، حوزه اجتماعی، حوزه‌های توسعه در روابط کشور و بین‌الملل باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی شرکت مخابرات ایران روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: ساسان نیک‌رفتار خیابانی، در این سمینار که در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، گفت: امروز شاهد برگزاری نخستین سلسله نشست‌های تخصصی روابط عمومی توسط اتاق بازرگانی تبریز هستیم و تصمیم داریم امسال در راستای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی گام‌هایی برداشته و نقش خود را در این مسیر ایفا کنیم و این سمینار، آغاز راهی است برای رسیدن به این هدف.

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز تصریح کرد: یکی از پاشنه‌های آشیل مدیریت کسب و کار در ایران، غفلت در قبال ایجاد واحد روابط عمومی در چارت سازمانی است و اگر این سلسله‌نشست‌ها در طول امسال بتواند موجب ایجاد حتی یک واحد روابط عمومی در ساختار شرکت‌های بخش خصوصی شود، ما به هدف خود دست یافته‌ایم.

نیک‌رفتار خیابانی یادآور شد: طبق اطلاعاتی که از واحدهای عضو اتاق کسب کرده‌ایم، متاسفانه بیش از سه چهارم واحدها، واحد روابط عمومی مستقل ندارند و تعداد قلیلی از این واحدهای بخش خصوصی و کسب و کارها از شبکه‌های اجتماعی برخوردارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه متصدیان امر روابط عمومی در بخش‌های خصوصی و دولتی از تحصیلات مرتبط و تخصصی با این امر، برخوردار نیستند، یادآور شد: اتاق تبریز قصد دارد در راه احصاء نیازهای روابط‌عمومی‌های بخش خصوصی، به طور مستمر دوره‌های تخصصی و آموزشی برگزار کند.

 

 

دیگر خبرها

  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • تاکنون از ۳۹ شرکت دانش بنیان حمایت کرده ایم
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد