Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:22:20 GMT

توزیع 55 هزار تن کود شیمیایی در همدان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۵۳۲۹

توزیع 55 هزار تن کود شیمیایی در همدان

مجید مسلمی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ۵۵ هزار تن کود طی سال گذشته بین بهره‌برداران بخش کشاورزی توسط تعاونی‌های تحت نظارت این سازمان توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع کودهای ریزمغذی توسط تعاونی‌ها به میزان ۳۱۰ تن تصریح کرد: ۷۰ درصد نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان توسط شبکه تعاونی‌های روستایی و تولید در سطح استان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان یادآور شد: توزیع سموم شیمیایی نیز در سال گذشته به میزان ۷۶ هزار تن بین کشاورزان انجام شده و میزان توزیع نهاده‌های دامی نیز ۹۰ هزار تن بوده است.

وی در ادامه از توزیع حدود ۴  هزار و ۵۰۰ تن انواع کود شیمیایی توسط این اتحادیه در طول سال گذشته خبر داد و افزود: کودهای شیمیایی توزیع شده شامل اوره و سولفات آمونیوم و سوپرفسفات ساده بوده است.

مسلمی‌راد ادامه داد: یکی از وظایف ذاتی  تشکل‌های تحت نظارت تعاون روستایی  که در واقع کشاورزان، روستائیان، اعضاء و سهامداران آنها هستند، تأمین نهاده‌های کشاورزی در راستای تامین نیاز کشاورزان  است.‌

وی با اشاره به اهمیت تأمین به‌موقع نهاده‌های کشاورزی باکیفیت و دسترسی آسان بهره‌برداران، گفت: تأمین و توزیع کودشیمیایی در سال جدید نیز  همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان بخش کشاورزی کود کشاورزی مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی

میثم روحی رئیس شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی ساری گفت: شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ساری پرونده قاچاق ۳۹۶ کیسه کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش یک میلیاردو ۲۳۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیاردو ۷۱۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران پلیس شهرستان میاندورود کود قاچاق را در یک دستگاه کامیون کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان