Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید امامی گفت: برنامه ریزی با بانک شهر انجام دادیم تا درصورت کمبود بودجه برای پرداخت حقوق وام دریافت کنیم اما خوشبختانه حتی یک ریال وام برای پرداخت حقوق نگرفته ایم.

به گزارش برنا؛ عبدالحمید امامی، معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران در نشست خبری صبح امروز خود گفت: در حوزه مالی رویکرد مدیریت منابع بود و از جمله کارهای اصلی سامانه جامع معاملات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد : امسال در راستای هوشمند سازی اقدامات متعددی انجام داده ایم معاونان مالی حتما اقتصادی هستند و یک کمیته مخصوص افراد را انتخاب می‌کند

امامی ادامه داد ‌: تفریق بودجه در ۲ سال اخیر سر به سر بوده است و صفر شده از سال ۹۷ تا سال ۱۴۰۰ سه هزار و ۵۰۰ میلیارد صادر و وصول شده است و ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد درحال انجام است

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران درباره سامانه مشترک با بانک شهر گفت: برای منتشر کردن اوراق مشارکت سامانه ای وجود دارد و هوشمند سازی در تمام رده ها انجام شده است در سال ۹۹ حدود ۸ هزار میلیارد برات کارت صادر شده است.

امامی تصریح کرد : نتیجه برات کارت را می‌توان مشاهده کرد برات کارت ها مانند کارت اعتباری هستند و مطالبات پرداخته می‌شوند

امامی گفت: ما ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد از بدهی را پرداخت کرده ایم و هیچ بدهی اضافه نکرده ایم قسمتی از بدهی ها ارزی هستند و متناسب با نرخ ارز تغییر می‌کنند و به همین دلیل قیمت ها تفاوت می‌کنند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت:  سر جمع بدهی ها ۶۶  هزار میلیارد تومان است اما دارایی ها بسیار بیشتر است ۲۵ هزار میلیارد تومان از بدهی  رسا تجارت محاسبه  شده است

وی گفت: اتوبان همت دارای سند شد و علت آن این است که چون سند نداشتند از شهرداری پول گرفتند اما اکنون متعلق به شهرداری است.

امامی با اشاره به بانک شهر گفت : اکنون صورت های مالی این بانک به روز شده است ملک های آن درحال ساماندهی است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با اشاره به تهاتر گفت: بیش از ۵ هزار میلیارد تومان تهاتر انجام گرفت.

او درباره اقدامات انجام گرفته در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: بیش از ۴۰ میلیارد برای خرید اقلام بهداشتی صرف شد و هیچ صرفه جویی در این امر نکردیم و میزان تلفات شهرداری بسیار کم بوده است.

امامی بیان کرد: در حوزه درآمدهای پایدار تلاش شد تا آنها افزایش یابد و میانگین ۳ درصد به این درآمدها اضافه ‌شده است

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران درباره پرداخت حقوق گفت: حتی یک ریال  وام برای پرداخت حقوق نگرفته ایم حتی یک ریال  وام برای پرداخت حقوق نگرفته ایم از سال ۹۱ حکمی وجود داشت و امروز نقض آن گرفته شد اکنون رتبه ما در دیوان عدالت اداری به ۴ تنزل پیدا کرده است درحالی که در گذشته رتبه اول را داشته ایم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون شهرداری تهران بودجه شهرداری کارت اعتباری نرخ ارز تجارت پول ویروس صرفه جویی حقوق شهرداری وام بدهی ها رساتجارت معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران برای پرداخت حقوق میلیارد تومان نگرفته ایم یک ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن

به گزارش خبرنگار مهر سید احسان خاندوزی در مراسم رونمایی از برات الکترونیکی که صبح امروز در وزارت اقتصاد برگزار شد گفت: یک عادت قدینی در تأمین مالی از طریق شبکه بانکی، در شبکه فعالان اقتصادی وجود دارد که رویه‌ای غالب است. اما با توجه به محدودیت‌های سیاست کنترل ترازنامه بانک‌ها چاره‌ای جز معرفی ابزارهای جدید تأمین مالی بنگاه‌ها نخواهیم داشت.

وزیر اقتصاد گفت: بایستی مسیرهای جاری تأمین مالی را بیش از پیش هموار کنیم و ابزارهایی از جنس اوراق گام، فاکتورنیک، سفته و برات الکترونیک و…در این راستا توسعه یابند.

خاندوزی گفت: اگر کمک و همراهی قوه قضائیه و بانک‌مرکزی سایر دستگاه‌ها نبود این ابزارها به این شکل توسعه نمی‌یافتند.

وی افزود، بر اساس حکم قانون، سهم و وزن تأمین مالی اقتصاد توسط دستگاه‌های مختلف، به وسیله وزارت اقتصاد تعیین خواهد شد.

در همین راستا طرح جدید تأمین مالی زیر ساخت، نیز وزن بیشتری به وزارت اقتصاد خواهد داد تا نقش هماهنگ کننده بیشتری میان دستگاه‌ها ایفا کند.

وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد، نهاد تضمین و نقش ضمانت نامه‌ها در گره گشایی از تولید یک دهم سایر کشورها در ایران مؤثر نیست.

برای هر کدام از بانک‌های کشور با توجه به نوع کسب و کار آنها باید مشخص شود که سهم هر بانک در تأمین مالی تولید و میزان استفاده آنها از روش‌های موجود تأمین مالی چه قدر است.

وی افزود، به عنوان یک پیشنهاد مشخص برای استفاده از قدرت خلق پول در بانک‌ها باید سهم آنها در استفاده از ابزارهای تأمین مالی از قبیل برات الکترونیک مشخص شود.

سال قبل سرمایه بانک‌های تحت مدیریت دولت به بیش از ۲۷۰ همت رسیده است. همچنین در سه سال اخیر به میزان قابل توجهی به سرمایه بانک‌های دولتی افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعاً ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد، گفت: در دولتهای قبل فقط ۵۴ همت از اموال مازاد بانک‌ها فروخته شده بود، بر این اساس امیدواریم با توجه به مصوبه هییت وزیران در سال جاری شاهد رشد بیشتری نسبت به موضوعاتی از قبیل واگذاری اموال مازاد بانک‌ها باشیم.

خاندوزی همچنین گفت: سال قبل سهم تسهیلات خرد خانوار به ۱۹ درصد رسید و تا امروز ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن پرداخت شده است.

کد خبر 6089766 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی