Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوری گفت: امسال شعار اتحادیه جهانی مخابرات یعنی «سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال در زمان های بحران» با توجه به دوران کرونا ترسیم شده و خوشبختانه عملکرد مخابرات منطقه آذربایجان غربی در عصر کرونا کاملا متناسب با این شعار بوده است.

«چنگیز نوری»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: امسال شعار اتحادیه جهانی مخابرات یعنی «سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال در زمان های بحران» با توجه به دوران کرونا ترسیم شده و خوشبختانه عملکرد مخابرات منطقه آذربایجان غربی در عصر کرونا کاملا متناسب با این شعار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی افزود: مخابرات منطقه آذربایجان غربی تلاش میکند تا زیرساخت های لازم را برای استفاده مردم شریف استان فراهم کند و بر این اساس در شش ماهه دوم سال 99 و دوماه اول سال جاری، بیش از 150 میلیارد تومان در بخش ارتباطات و مخابرات استان سرمایه گذاری انجام شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توسعه خدمات مخابراتی بخصوص در بخش دیتا که نیاز اصلی مردم است، بتوانیم خدمات با کیفیت و مطلوبی را ارائه کنیم.

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی با اشاره به هدف گذاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی در سال 1400، گفت: توسعه نقاط روستایی در اولویت برنامه های مخابرات استان قرار دارد و تمام تلاش ما این است که مردم شریف ساکن روستاها بتوانند از خدمات اینترنت و دیتای همراه اول استفاده کنند .

نوری خاطر نشان کرد: در همین راستا و در شش ماهه گذشته بیش از 160 روستا از سرویس ADSL و اینترنت همراه اول بهره مند شدند، انشاءالله در پروژه های سال جاری هم پروژه های 24 روستای جدید در حال اجراست و 55 روستای دیگر هم با همکاری اداره کل فناوری استان در حال نهایی شدن است و امیدواریم در شش ماهه نخست بیش از 60 روستای جدید بتوانند از اینترنت پرسرعت بهره مند شوند.

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی ضمن اشاره به محدودیت های شدید مخابراتی در دوران تحریم افزود: با وجود تحریم های ناعادلانه صنعت مخابرات ما،  با تکیه بر توان نیروهای جوان و متخصص توانستیم برخی از محدودیت ها را کنار بگذاریم و حداقل نیازهای مخابرات را در درون استان تامین کنیم.

نوری افزود: همسان با سایر استان های کشور، سرمایه گذاری مناسبی در سال جاری برای زیرساخت های مخابراتی استان به ارزش بیش از 800 میلیارد ریال پیشبینی شده که انشاءالله، بیش از هفتاد هزار مشترک جدید از خدمات مخابرات منطقه آذربایجان غربی بهره مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین عملیات کابلکشی بیش از 300 کیلومتر فیبرنوری در استان با تلاش کارکنان مخابرات منطقه آذربایجان غربی انجام خواهد شد.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: زیرساخت مخابراتی ارومیه آذربایجان غربی مخابرات منطقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی

رسول علی اصغرپور مدیر مخابرات منطقه در گفتگو با خبرنگار جام جم در خصوص آخرین وضعیت پروژه ملی توسعه فیبرنوری در استان، با اشاره به اهتمام جدی شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت بهبود زیرساخت های ارتباطی کشور با اجرای پروژه ملی توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها (FTTH)، از اجرای ۴۵۰ کیلومتر  فیبر نوری در ۲۵ شهر استان، خبر داد. مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی خاطر نشان کرد: طرح ملی فیبر نوری در ۲۵ شهر خراسان شمالی  و با پیش بینی اجرای بیش از ۶۵۰ کیلومتر فیبرمورد نیاز اجرایی می شود و در حال حاضر  عملیات اجرای پروژه در ۲۵ شهر استان آغاز شده است و در ۱۰شهر عملیات اجرای طرح فوق بیش از  ۸۰ درصد پیشرفت داشته است. وی اظهارکرد:تاکنون ۴۵۰ کیلومتر فیبر نوری جهت دسترسی منازل و کسب و کارها به اینترنت پرسرعت در استان، اجرا شده است. وی بیان کرد:عملیات حفاری جهت  اجرای این طرح در شهرهای فاروج، آشخانه، گرمه، صفی آباد،راز، یکه صعود،شوقان،درق،حصار گرمخان،زرق آباد، بام و غلامان پایان یافته و در سایر نقاط نیز درصد قابل توجهی از کار اجرایی شده است. علی اصغرپور یادآور شد: طرح ملی توسعه فیبر نوری منازل و کسب و کارها (ftth) در تمامی شهرهای خراسان شمالی به جز شهر بجنورد توسط مخابرات منطقه خراسان شمالی درحال اجرا می باشد. علی اصغرپور با اشاره به اهمیت این پروژه در راستای ایجاد زیرساخت های شهر هوشمند و کاهش شکاف دیجیتالی و همچنین توسعه اقتصاد دیجیتال اظهار داشت: با هدف پیشبرد هر چه بهتر این پروژه تاکنون جلسات مستمر و متعددی در  کمیته راهبری توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها با دستگاه های اجرایی در شهرهای مختلف استان برگزار شده  و امیدواریم با تلاش و پشتکار همکاران حوزه های مختلف مخابرات منطقه و تعامل سازنده سایر دستگاههای مرتبط و به ویژه با حمایت استاندار خراسان شمالی،  بزودی شاهد اجرای کامل و بهره برداری این پروژه در سطح استان باشیم./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی