Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از کشف بالغ بر ۴۰ تن گوشت مرغ قطعه بندی منجمد از یک واحد بسته بندی مرغ در مشهد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، علی بیاتی اظهار داشت: حسب گزارش مردمی رسیده به سامانه ستاد خبری «۱۲۴» مبنی بر قطعه کاری بیشتر از ۱۰ درصد مرغ در یکی از واحدهای بسته بندی مرغ، با دستور قضایی جانشین محترم دادسرای عمومی وانقلاب منطقه ۹ مشهد در اقدامی مشترک با نمایندگان شبکه دامپزشکی، اداره اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف و بازرسان سازمان صمت به محل واحد قطعه بندی در مشهد مراجعه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با عنایت به اینکه طبق مصوبات قرارگاه ساماندهی بازار مرغ،   صرفاً ۱۰ درصد از کشتار روزانه مرغ می تواند بصورت قطعه بندی شده جهت مصارف رستورانها، هتلها، آشپزخانه ها ...  ارائه شود که پس بررسی موارد مشاهد شد بیش از ۳۵ نفر در حال قطعه بندی مرغ در سالن های مجتمع مزبور می باشند و میزان قطعه بندی بیشتر از حد مجاز است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش نسبی قیمت گوشت مرغ طی روزهای اخیر و همچنین پایان ماه مبارک رمضان افراد سود جو جهت کسب درآمدهای نامشروع به قطعه کاری مرغ ومنجمد کردن آن اقدام می نمایند.
کارشناس مسئول بازرسی سازمان صمت خراسان رضوی ادامه داد : ازواحد قطعه کاری مرغ مزبور در مجموع بیش از ۴۰ تن شامل گوشت مرغ کامل، قطعه کاری شده فله و آماده بسته بندی، از سالن های قطعه کاری، اتاق پیش سرد، تونل های انجماد و سردخانه کشف گردید.
بیاتی تصریح کرد : دربررسی های بازرسین مشخص شد  بر روی کارتن های گوشت  های مرغ قطعه بندی در حال انجماد و همچنین منجمد شده تاریخ تولید دی ماه وبهمن ۱۳۹۹ درج شده بود که  موارد مذکور در محل توقیف و توسط اماکن نیروی انتظامی و شبکه دامپزشکی پلمب گردید وپرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شد.
کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از شهروندان درخواست کرد، هرگونه تخلفات اقتصادی صنفی و غیر صنفی  را به سامانه  ستاد خبری این سازمان با شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع رسانی کرده تا در اسرع وقت پیگیری گردد.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کشف مرغ بسته بندی قطعه بندی قطعه کاری بسته بندی بندی مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد

محمد محمدنژاد معاون ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد استان کرمانشاه گفت : طی بازرسی کارشناسان این اداره کل از واحد تولیدی در استان کرمانشاه ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد کشف و توقیف شد.

وی ضمن تأکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا افزود: در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.

معاونت ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد استان کرمانشاه ضمن تصریح اینکه دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده‌رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است، گفت: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنا بر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.

محمد نژاد ضمن تأکید بر لزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد خاطرنشان کرد: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده‌رقمی درج‌شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده‌رقمی درج‌شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت