Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از بازیکنان غایب در آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال بهنام یخچالی بود. این بازیکن که امسال با تیم «روستوک» در لیگ باشگاهی آلمان شرکت داشت هفته گذشته به کار خود در این تیم و در این فصل از رقابت ها پایان داد اما به دلیل انجام اقدامات لازم برای تسویه حساب بازگشت وی به کشور تا به امروز به تاخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه یخچالی شامگاه دوشنبه به کشور باز می گردد تا از روز سه شنبه در اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا حاضر شود. این اردو از روز یکشنبه آغاز شده است.

صمد نیکخواه بهرامی و مایک رستم پور به دلیل حضور در آمریکا و آرون گرامی پور به دلیل حضور در انگلستان دیگر نفراتی هستند که هنوز به اردوی تیم ملی اضافه نشده اند. قرار است این سه بازیکن هم حداکثر تا هفته آینده به تهران بازگردند تا پیگیر تمرینات‌شان با دیگر اردونشینان تیم ملی شوند.

تیم ملی بسکتبال در چارچوب پنجره سوم و پایانی انتخابی کاپ آسیا ۲۲ خردادماه با قطر و ۲۴ خردادماه با عربستان دیدار خواهد داشت. هر دو دیدار در اردن برگزار می شود.

سفر به لبنان و حضور در تورنمنت بین المللی به میزبانی این کشور یکی از برنامه های مورد نظر برای تیم ملی بسکتبال پیش از اعزام به اردن است که البته هنوز نهایی نشده است. در صورت قطعی شدن این برنامه، تیم ملی بعد از اتمام کارش در لبنان از بیروت عازم اردن می شود تا دیدارهای خود در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا را برگزار کند در غیر این صورت این تیم ۱۹ خردادماه تهران را به مقصد امان ترک می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال بهنام یخچالی کاپ آسیا بهنام یخچالی تیم ملی بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی کاپ آسیا تیم ملی بسکتبال اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

 

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا