Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم پیکان درخصوص اتفاقات بازی روز گذشته مقابل سایپا تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

علیرضا کوشکی درگفتگو با ایلنا درخصوص برتری مقابل سایپا اظهار داشت: همانطور که قبل از بازی هم گفته بودم این امتیاز برای ما مثل تمام مسابقات اهمیت زیادی داشت و سعی کردیم که با تمام توان بازی کنیم. خداراشکر سه امتیاز مسابقه را هم برخلاف حریف که بیشتر روی مسائل غیرفوتبالی تمرکز داشتند، به دست آوردیم و به جایگاهمان هم سروسامان بخشیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درخصوص حواشی درباره تعویض‌های پیکان در دقایق پایانی گفت: من و رضا حبیب زاده در لحظات پایانی بازی وارد زمین شدیم که به هیچ عنوان توپی در اختیار نداشتیم که در جریان و نتیجه بازی تاثیری داشته باشیم. این واقعا تعجب آور است که با ایجاد حواشی و سروصدا می‌خواهند زحمات پیکان را از بین ببرند.

کوشکی اضافه کرد: ما در این هفته برای کسب سه امتیاز این مسابقه تلاش زیادی داشتیم و کاملا با برنامه به زمین رفتیم و اینکه با چنین جوی بخواهند به ما ضربه بزنند، غیرمنصفانه است. من یک صحنه فقط برای تصاحب توپ تلاش کردم که آن لحظه هم به توپ نرسیدم و داور خطا روی بازیکن حریف اعلام کرد.

مهاجم تیم پیکان با اشاره به اشتباه ناظر مسابقه عنوان کرد: بیشتر این ماجرا به ناظر و داور چهارم مسابقه مربوط می‌شود که حتی اگر این اشتباه از ما سر زده، تذکر می‌دادند و مانع از انجام تعویض می‌شدند. سروصدای کادرفنی و نیمکت نشینان تیم سایپا کنار زمین روی تمرکز تمامی افراد دخیل در این مسابقه تاثیر داشت و می‌بینیم که حتی تا جایی پیش رفت که حتی ناظر مسابقه متوجه چنین اتفاقی نشد.

کوشکی درباره اعتراض تیم سایپا به پنالتی که منجر به پیروزی پیکان شد، گفت: من صحنه را دقیق ندیدم اما بچه‌هایی که در زمین نزدیک به صحنه بودند گفتند که خطای روی سامان فلاح به درستی اعلام شد و پنالتی درست بود. کنار زمین خیلی شلوغ بود و فقط سروصدا ایجاد می‌کردند که فنی نبود و روی جو بازی کاملا تاثیرگذار بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا تهران پیکان تهران سایپا تهران علیرضا کوشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

*به دنبال درگیری‌های هواداران بانوی پرسپولیس و سپاهان، جایگاه هواداران پرسپولیس جابه‌جا شد.  

*مهدی ترابی پس از تعویض و خروج از زمین عصبانی بود و به شدت اعتراض کرد. او به بطری آب کنار زمین ضربه زد که این امر با واکنش افشین پیروانی مواجه شد.

*بارش باران موجب شد هواداران با پرچم‌های خود به دنبال فرار از باران و خیس شدن باشند.

*مورایس سرمربی سپاهان معترض اول به بیژن حیدری داور این دیدار بود.

*در پی پرتاب یک نارنجک از سوی هواداران سپاهان، یک مأمور یگان ویژه مصدوم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس