Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@09:15:15 GMT

مذاکرات اینتر برای تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۶۱۰۱

سران اینتر روند مذاکرات برای تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی خود را آغاز کرده اند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، لائوتارو مارتینز یکی از مهم ترین بازیکنان اینتر در جریان قهرمانی این تیم بود و توانست با زدن 16 گل و ثبت 9 پاس گل نقش مهمی برای تیم کونته ایفا کند.با توجه به مشکلات مالی اینتر در هفته های اخیر، روند مذاکرات برای تمدید قرارداد با این بازیکن متوقف شده بود و این روزها شایعاتی مبنی بر علاقه باشگاه های رئال مادرید و اتلتیکومادرید به جذب این بازیکن شنیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال نشریه ایتالیایی گاتزتا مدعی شده است که روند مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن شروع شده است و مذاکرات سران این باشگاه با نمایندگان مارتینز برای تمدید قرارداد شروع شده است. بنا به گزارش این نشریه، نراتزوری تلاش خواهد کرد قرارداد این بازیکن را در ازای مبلغ 4.5 میلیون یورو دستمزد به علاوه پاداش ها تمدید کند. 

مذاکرات در روزهای آینده ادامه خواهد داشت تا اینتر قبل از دست به کار شدن تیم های خواهان مارتینز، ماندن این مهاجم در نراتزوری را تضمین کند. مهاجم آرژانتینی در سال 2018 به اینتر آمد و قرارداد فعلی او در سال 2023 به پایان می رسد.

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با امیر صادقی پناه: هیچکس مانند کی روش تیم ملی را هدایت نکرد! فراز کمالوند استعفا کرد بهزاد غلامپور: بزرگش کرده‌ اند، مشت و لگدی در کار نبود آلیسون بکر، اولین دروازه بان در تاریخ 128 ساله لیورپول که موفق به گلزنی می شود پیولی: عدم کسب سهمیه برای میلان ناکامی نیست؛ کسب سهمیه برای ما یک هدف بود و نه یک الزام

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد

فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد