Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:43:06 GMT

۲۰۲۲ BMW سری ۲ کوپه با حداکثر ۳۸۲ اسب بخار قدرت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۶۱۱۲

۲۰۲۲ BMW سری ۲ کوپه با حداکثر ۳۸۲ اسب بخار قدرت

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بی ام و جزئیاتی از سری ۲ جدید کوپه ۲۰۲۲ را به همراه عکس‌هایی از نمونه اولیه استتار منتشر کرده است. این مدل به دو شکل ۲۳۰i و M۲۴۰i در دسترس خواهد بود، هر دو نوع محرک عقب یا چهار چرخ هستند.

مدل جدید با ورود RWD ۲۳۰i و AWD M۲۴۰i xDrive و ورود AWD ۲۳۰i xDrive و RWD M۲۴۰i در تابستان امسال تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که انواع جدید سدان‌های دیفرانسیل جلو در حال تولید هستند، سری ۲ جدید ۲۰۲۲ این خودرو به یک مدل کوپه با چرخ عقب با موتور چهار خطی یا شش خطی مجهز می‌شود.

بی ام و تأیید کرده است که مدل M۲۴۰i توربو ۳.۰ لیتری را با ۳۸۲ اسب بخار قدرتمندتر از همیشه ارائه می‌دهد، در حالی که انتظار داریم ۲۳۰i با توربوی ۲.۰ لیتری  با ۲۵۰ اسب بخار قدرت ادامه یابد.

این عکس‌ها از نمونه اولیه استتار شده جزئیات زیادی را نشان نمی‌دهد، اما اشاره می‌کند که ۲۳۰i و M۲۴۰i از جلوپنجره ای که در سری ۴ کوپه دیده می‌شود، استفاده نکرده است. عکس‌های منتشر شده قبلی، نمای عقب مدل جدید را نشان می‌دهد که دارای چراغ‌های عقب مدرن است. شنیده ایم که کانورتیبل برای این نسل برنخواهد گشت، اما عملکرد M۲ با عملکرد حتی بالاتر نیز برمی گردد.

تاکنون BMW فقط جزئیات مربوط به جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک M۲۴۰i را به اشتراک گذاشته است، که احتمال دارد ۲er قدرتمندتر، گزینه گیربکس دستی را نداشته باشد. صمیمانه امیدواریم که یک دستی شش سرعته حداقل در ۲۳۰i ارائه شود. هر دو گزینه موتور با هر دو چرخ عقب یا چهار چرخ ارائه می‌شود.

اطلاعات بیشتر در اواخر جولای یا اوایل ماه اوت در دسترس است و سری ۲ باید تا پاییز امسال به نمایندگی‌های نمایندگی ایالات متحده برسند. ۲۳۰i و M۲۴۰i xDrive درایو عقب احتمالاً برای مدل ۲۰۲۳ ابتدا با ۲۳۰i xDrive و M۲۴۰i درایو عقب به فروش می‌رسند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق

به گزارش خبرآنلاین، سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.

آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900375

دیگر خبرها

  • طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد