Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@18:34:45 GMT

انتصاب مدیر تیم های ملی پایه فوتسال

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۶۱۵۰

مدیر تیم های فوتسال مشخص شد

طی حکمی از سوی رییس فدراسیون فوتبال، مدیر تیم‌های ملی پایه فوتسال منصوب شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با حکم شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، غلامعلی هنرپیشه به عنوان مدیر تیم های ملی پایه فوتسال منصوب شد.
در حکم عزیزی خادم به هنرپیشه آمده است: امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت خطیر شما شاهد ارتقا بیش از پیش تیم های ملی فوتسال باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موفقیت و بهروزی روز افزون‌تان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

او دانشجوی دکتری در رشته تربیت بدنی است و از سوابق اجرایی وی می توان به رئیس هیات فوتبال استان فارس، آنالیزور مسابقات قهرمانی آسیا در ایران از سوی AFC در تایوان و ایران، رییس انجمن فوتبال و فوتسال آموزش و پرورش فارس، عضو کمیته فنی و توسعه تیم های فوتسال و فوتبال ساحلی کشور، عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال، رئیس کمیته فوتسال استان فارس و رئیس کمیته جوانان هیات فوتبال فارس اشاره کرد.

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با امیر صادقی پناه: هیچکس مانند کی روش تیم ملی را هدایت نکرد! فراز کمالوند استعفا کرد بهزاد غلامپور: بزرگش کرده‌ اند، مشت و لگدی در کار نبود آلیسون بکر، اولین دروازه بان در تاریخ 128 ساله لیورپول که موفق به گلزنی می شود پیولی: عدم کسب سهمیه برای میلان ناکامی نیست؛ کسب سهمیه برای ما یک هدف بود و نه یک الزام

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیر تیم تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس