Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام محمد سبزی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست اظهار کرد: کسانی که یک بار ازموده شده اند نباید دوباره وقت و فکر مردم را تلف کنند چرا که چون توانشان برای مردم قبلا مشخص شده است.

وی افزود: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست؛ بر هیچکس پوشیده نیست که هرکس صلاحیت ندارد نمی بایست در انتخابات شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستانهای زرندیه و ساوه در ادامه افزود: اسرائیلی که روزی رویای تصرف اراضی نیل تا فرات را در سر می پروراند هم اکنون به لطف میدان در پناهگاه‌های خود زمین گیر شده است و بزرگانشان پا به فرار گذاشته و در سرزمین های دور دست سکنی گزیده اند که برد موشکهای میدان به آنجا نرسد.

سبزی به تسهیل امور مردم توسط مسئولین ادارات و نهادها تاکید کرد و ادامه داد: مسئولین می بایست از دفاتر خویش بیرون آمده و به درون مردم رفته و مشکلات را احصاء کرده و در صدد حل آنها برآیند.

وی کنترل قیمتها و نظارت بر صنوف را بسیار مهم و ضروری دانست و از دستگاههای ذیربط خواست تا در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم شهرستانهای زرندیه و ساوه جلب رضایت مردم را موجب افزایش اعتماد عمومی و افزایش امید در بین مردم و نهایتا باعث شکست ترفندهای دشمنان دانست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی انتخابات همت میدان ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که در جریان بمباران خانه‌های مسکونی در محله النصر واقع در رفح دست کم ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند تن دیگر زخمی شدند.

شبکه الجزیره نیز از وقوع ۲ حمله هوایی علیه منطقه‌های الزوایده و المغراقه واقع در مرکز نوار غزه خبر داد.

طی بامداد امروز جنوب لبنان نیز شاهد حمله‌های شدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بود.

شبکه الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «مارون الرأس»، «طیرحرفا» در جنوب لبنان شش مرتبه هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دو منطقه «مارون الراس» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان را چندین نوبت بمباران کردند.

لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، منطقه‌های غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

گزارش‌های رسانه‌ای همچنین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان و شلیک دست کم ۳۰ موشک از سمت جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

کد خبر 6090524

دیگر خبرها

  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند