Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:18:30 GMT

دانشجویان تا ۳۰ اردیبهشت برای اسکان در خوابگاه مراجعه کنند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۶۲۸۹

دانشجویان تا ۳۰ اردیبهشت برای اسکان در خوابگاه مراجعه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت دانشجویی دانشگاه تهران اعلام کرد با توجه به اینکه تهران از وضعیت قرمز خارج شده، دانشجویان می‌توانند براساس حروف الفبا به خوابگاه مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، آن دسته از دانشجویانی که از طریق فرآیند آموزشی دانشگاه تا پایان سال ۹۹ در خوابگاه حضور داشتند می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت ماه به خوابگاه‌ها مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان باید پیش از ورود به خوابگاه جهت شرکت در طرح غربالگری ویروس کرونا به مرکز بهداشت جنب خوابگاه فاطمیه مراجعه و با اخذ گواهی و ارائه آن به انتظامات خوابگاه اقدام کنند.

دانشجویانی که تاکنون موفق به اخذ مجوز اسکان در خوابگاه نشده اند؛ لازم است براساس فرایند طراحی شده در یکسال گذشته به سامانه گلستان بخش پیشخوان خدمت مراجعه و فرایند مذکور را تکمیل کرده و لذا از مراجعه حضوری به خوابگاه جدآً خودداری کنند.

کد خبر 5213946 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران خوابگاه دانشجویی اطلاعیه غربالگری کرونا آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران واکسیناسیون وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انتخابات 1400 سازمان سنجش آموزش پزشکی اطلاعیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا

دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا دنیا تحمع کرده و اعتراض خود را اعلام کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076449 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فصل بیداری
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • تجمع برخی دانشگاه‌ها در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس