Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:29:14 GMT

چاپ لیوان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۶۴۲۱

چاپ لیوان

ماگ و مدل های مختلف آن یک نوع لیوان بسیار محبوب و پرمصرف به حساب می آید. ماگ مدل های مختلف بسیار زیادی دارد که هر یک از آنها در نوع خود کاربردها، ویژگی‌ها و جذابیت منحصر به فرد ایجاد می نمایند. یکی از محبوب ترین مدل های ماگ، لیوان حرارتی می باشد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام عکس چاپ، یکی از انواع چاپ لیوان ، چاپ روی لیوان حرارتی است که به لیوان سرامیکی جادویی نیز معروف می باشد به عنوان یکی از مدل های بسیار جذاب این لیوان مورد استفاده قرار می گیرد که از آن می توان برای نوشیدن نوشیدنی های گرم استفاده نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لیوان سرامیکی در زمانی که در آن مایع گرمی ریخته شود تغییر رنگ می دهد که این موضوع به خاطر استفاده از نوع جوهر اکسید شده در هنگام ساخت آن می باشد و در نتیجه حالت بسیار جذاب و منحصر به فردی به وجود می‌آید. مدل های مختلف لیوان حرارتی این قابلیت را دارد تا بر روی آن طرح های مختلف و جذاب مانند تصاویر مناظر، تصاویر خاطره برانگیز، نوشته های جذاب و غیره را طراحی کرده تا در هنگام داخل شدن نوشیدنی به این ماگ ها این نوشته ها نمایان گردند و طرحی بسیار منحصر به فرد ایجاد شود.

اگر بخواهیم در این زمینه مثال بزنیم می توانیم به فلز آهن اشاره کنیم به عنوان مثال فلز آهن زمانی که قرار است آن را ذوب نمایند به آن حرارت می‌دهند این فلز در ابتدا به رنگ خاکستری سپس به رنگ سرخ و بعد از گذشت مدتی به رنگ زرد کرم درآمده و در آخر به رنگ سفید تغییر رنگ می دهد. این موضوع به این دلیل است که با افزایش انرژی که در اتم های آهن ایجاد می گردد اتم های آن به صورت کامل ناپایدار و برانگیخته شده و الکترون ها انرژی را جذب کرده و به شکل بسته های نورانی شکل این انرژی را آزاد می نمایند که این موضوع در حقیقت اساس علم تغییر رنگ مواد که در اثر حرارت به وجود می‌آید است.البته برای فلزات مختلف و آهن چند هزار درجه سانتی گراد حرارت و گرما لازم است تا ماده بتواند تغییر رنگ دهد اما در مورد مدل های مختلف ماگ حرارتی این موضوع این چنین نبوده و دمای بسیار کمتری برای تغییر رنگ احتیاج می باشد. در لیوان سرامیکی حرارتی دو ماده که یکی ماده بلور مایع یا لوکودای است به کار رفته و این خاصیت تغییر رنگ در این وسیله به وجود می آید.

چاپ روی لیوان بخصوص لیوان جادویی بسیار زیبا و دلنشین خواهد شد برای نگهداری هرچه بیشتر این زیبایی و بدنه حساس به حرارت آن بهتر است این لیوان ها فقط و فقط با ابر نرم و آب شستشو شوند و هرگز داخل مایکروفر قرار نگیرند. در حالت کلی قیمت چاپ روی لیوان و قیمت چاپ روی تیشرت بسیار مقرون به صرفه بوده و به نسبت قیمتی که دارد برای هدیه دادن بسیار مناسب می باشد. هرچه کیفیت عکس انتخابی برای چاپ روی لیوان و تیشرت بالاتر باشد خروجی کار نتیجه بهتری دارد و عمر طرح چاپ شده روی آنها نیز بیشتر می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چاپ لیوان مدل های مختلف تغییر رنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • نام استقلال و پرسپولیس تغییر کرده است؟ | ببینید
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • همه ماجرای تغییر نام استقلال | ویدئو
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال
  • عکس| تغییر چهره باورنکردنی حسام نواب صفوی