Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: عملیات ترمیم جاده سه راه حسن‌آباد – چرمشهر که با دستور استاندار تهران از اواخر اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود، با تکمیل آسفالت ریزی به اتمام رسید.

حسین کاغذلو روز شنبه ۲۶ اردیبهشت در جریان بازدید از جاده مواصلاتی ورامین – چرمشهر گفت: جاده چرمشهر به عنوان یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی شهرستان ورامین به محور قم – گرمسار، از اهمیت ویژه‌ای در حوزه حمل و نقل جاده‌ای به ویژه خودروهای سنگینی که به استان‌های جنوبی و شرقی کشور تردد می‌کنند برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تردد روزانه بیش از ۱۲ هزار دستگاه خودرو که اغلب آن‌ها را خودروهای سنگین تشکیل می‌دهد ، باعث شده بود تا بخشی از محور از سه راهی حسن‌آباد تا محور قم - گرمسار از وضعیت نامناسبی برخوردار شود که این امر مشکلات بسیاری را برای خودروها و صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه به وجود آورده بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: در جریان افتتاح بزرگراه ورامین – قزوین موسوم به بزرگراه غدیر در هفتم اسفندماه سال گذشته، استاندار تهران به مردم شهرستان ورامین و صاحبان صنایع قول داد تا کمتر از ۱۰ روز عملیات اجرایی بهسازی آسفالت محدوده ۳ کیلومتری چرمشهر به سه راهی حسن‌آباد را با تعیین پیمانکار آغاز کند.

کاغذلو تصریح کرد: با توجه به نوسانات قیمتی بازار، اجرای این طرح پیش از دستور استاندار تهران ۷ بار تجدید مناقصه شده بود که پیمانکاری اجرای آن را تقبل نکرده بود.

فرماندار ورامین مطرح کرد: پیمانکار پروژه پس از آزمایش تخصصی و تعیین نوع عملیات مورد نیاز در این پروژه، کار خود را آغاز و امروز (شنبه) طرح‌ به سازی این مسیر به طور کامل تکمیل شد.

این مقام مسئول افزود: در این طرح دو لایه آسفالت و در برخی از مناطق برای شیب بندی مناسب، سه لایه آسفالت ریخته شد تا مسیری با کیفت و برخوردار از استانداردهای لازم ، در اختیار مردم قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با اداره کل راهداری استان تهران، عملیات خط کشی و نصب علائم هشداردهنده در این محور از فردا آغاز می‌شود تا تردد در این مسیر، با ایمنی بیشتری همراه شود.

وی افزود: این مسیر از اهمیت ویژه‌ای در حمل و نقل جاده‌ای به ویژه پس از افتتاح آزاد راه غدیر برخوردار است و تعریض آن در دستور کار مسوولان شهرستان ورامین قرار داد و تلاش می‌شود تا با اختصاص اعتبارات مورد نیاز این امر محقق شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ترمیم جاده شهرستان ورامین حسن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت باند دوم محور ‌قیدار_ زواجر شهرستان خدابنده در دست اقدام است

ایسنا/زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده گفت: باند دوم محور قیدار_زواجر تا کمربندی شهرستان خدابنده با اعتباری نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال در دست ساخت است.

 حکمت‌اله خدابنده، امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه)در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: اجرای پروژه باند دوم محورهای قیدار_زواجر به طول یک کیلومتر در راستای ارتقای ایمنی جاده و تسهیل در تردد توسط پیمانکار در حال انجام است.

وی افزود: ۸۰ درصد خاکبرداری و عملیات خاکی ارتقا و اجرای محور با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شده است که طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا اواخر مهرماه آسفالت ریزی آن نیز پایان می‌یابد.

خدابنده با بیان اینکه برای جذب سرمایه‌گذار و همچنین استقبال آنها برای انجام کار باید بسترهای توسعه را فراهم کنیم، ادامه داد: این جاده یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان خدابنده برای ارتقای ایمنی جاده و تسهیل در تردد بود که احداث آن نقش بسزایی در بهبود ترافیک خواهد داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز محور سجاس-ایجرود سه راهی چنگور و ترانشه‌برداری و شانه سازی مسیر قیدار_خورخوره از دیگر اقداماتی است که توسط راهداری خدابنده در سال ۱۴۰۳ به صورت امانی صورت گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت باند دوم محور ‌قیدار_ زواجر شهرستان خدابنده در دست اقدام است
  • ترمیم آسفالت و بهسازی کمربندی های شمالی و جنوبی اراک
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات