Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جلیل تراهی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال با اجرایی شدن طرح‌ اطعام مهدوی و افطاری ساده در قالب پویش ایران همدل، با هدف طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، تعداد یک میلیون و 284 هزار و 638 پرس غذای گرم و 194 هزار و 559 افطاری ساده به ارزش بیش از 36 میلیارد و 920 میلیون تومان طبخ و بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا در استان هرمزگان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراهی افزود: همچنین در راستای تأمین بخشی از مایحتاج خانواده‌های نیازمند تعداد 32 هزار و 598 بسته معیشتی به ارزش 13 میلیارد و 110 میلیون تومان توسط کمیته امداد هرمزگان به نیازمندان استان اهدا ‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: درپویش ایران همدل در ماه مبارک رمضان بیش از 50 میلیارد و 30 میلیون تومان هزینه شده است که مردم خیراندیش و نوع‌دوست استان هرمزگان 34 میلیارد و 430 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی (مواد غذایی) در پویش ایران همدل به کمیته امداد اهداء نموده اند که این کمک‌ها به تهیه سبدهای معیشتی و همچنین تأمین اقلام موردنیاز جهت پخت غذای گرم در آشپزخانه‌ها اختصاص‌یافته است.

این مقام مسئول بابیان اینکه کمک و مساعدت مردم و خیرین یکی از مؤثرترین مؤلفه‌های رفع فقر در جامعه است، گفت: امیدواریم که با توجه به شرایط سخت کرونایی و مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا، خیران و نیکوکاران همچنان با کمک‌های خود شرایط بهتری برای ارائه خدمات مطلو بتر به نیازمندان استان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ 88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد هرمزگان ایران همدل میلیون تومان کمیته امداد ایران همدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی