Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@05:27:33 GMT

اعلام ساعات پذیرش تابستانی اهدای خون در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۶۸۹۸

اعلام ساعات پذیرش تابستانی اهدای خون در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر ایمان زارعی صبح امروز اظهار کرد: در ساعات پذیرش تابستانی از داوطلبان اهدای خون در مراکز انتقال خون هرمزگان که از اولین روز پس از ماه مبارک رمضان آغاز شده، میزبان حضور مردم عزیز استان برای اهدای خون هستیم.

وی افزود: وضعیت ذخایر خونی هرمزگان متعادل نیست و لذا از مردم پرمهر هرمزگان می‌خواهیم که حتما اهدای خون را در هر 3 ماه یک‌بار در اولویت قرار دهند تا بتوانیم با تأمین نیازهای خونی مردم استان، جان آنان را نجات دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون هرمزگان، ساعت پذیرش تابستانی از داوطلبان اهدای خون در مراکز انتقال خون هرمزگان را بدین شرح اعلام کرد: مرکز  انتقال خون بندرعباس در صبح ها از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳ و عصرها از ۱۶ الی ۲۱ در حد فاصل چهار راه مرادی به سمت فلکه برق میزبان داوطلبان اهدای خون است.

همچنین مرکز انتقال خون بندرلنگه از ۸ الی ۱۳:۳۰، مرکز انتقال خون میناب از ۸ الی ۱۳:۳۰ و مرکز اهدای خون قشم از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰ میزبان مردم برای اهدای خون هستند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: ایمان زارعی انتقال خون هرمزگان اهدای خون انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون EPT اعلام شد

نتایج آزمون EPT اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد بر روی سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی این دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، داوطلبان آزمون EPT اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی English.iau.ac.ir/ept از نتیجه این آزمون آگاهی یابند.

کد خبر 751316

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین 
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی