Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:47:31 GMT

روز روابط عمومی تئاتر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۷۰۴۶

روز روابط عمومی تئاتر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روز روابط عمومی تئاتر در هفته ارتباطات ١۴٠٠ سه شنبه ۲۸ اردیبهشت در تالار عباس جوانمرد خانه تئاتر برگزار می شود. در این مراسم هیأت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر، غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی و امیرعباس تقی‌پور عضو شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی به همراه شهرام گیل آبادی، محمد رحمانیان، مریم کاظمی، بهروز غریب پور، قطب الدین صادقی و مونا رحمانی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش به منظور بیان مشکلات روابط عمومی تئاتر و ارائه راه‌حل‌های ممکن برای رفع موانع صنف روابط عمومی و ضرورت همکاری‌ها و برگزاری جمع‌های مشورتی مستمر با پیشکسوتان عرصه روابط عمومی ایران در محل تالار عباس جوانمرد خانه تئاتربرگزار خواهد شد.

در برنامه‌ریزی هفته روابط عمومی ایران در سال ۱۴۰۰ روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت برای حوزه فرهنگ و هنر در نظر گرفته شده و امسال این روز به روابط عمومی در تئاتر اختصاص داده شده است.

کد خبر 5214105 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا کاظمی دینان مریم کاظمی قطب الدین صادقی بهروز غریب پور روابط عمومی خانه تئاتر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ویروس کرونا برنامه رادیویی سینمای مستند فیلم سینمایی آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران رادیو نمایش صدا و سیما انتخابات 1400 فلسطین رابرت دنیرو روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی

‌روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد اعلام کرد: پرواز شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران - خرم آباد امروز، جمعه به دلیل شرایط نامساعد جوی در خرم آباد، به مبدا بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم‌آباد اعلام کرد: پرواز ساعت 15 امروز به شماره پروازی 1006 شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی