Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:21:08 GMT

کشف ۱۶ هزار استعداد علمی و پژوهشی در حوزه های علمیه

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۷۰۷۳

کشف ۱۶ هزار استعداد علمی و پژوهشی در حوزه های علمیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره سراسری علامه حلی (ره) که به صورت مجازی برگزار شد، از کشف بیش از ۱۶ هزار استعداد علمی و پژوهشی در طول یکسال گذشته در حوزه های علمیه خواهران و برادران خبر داد و اظهار کرد: کشف این استعدادهای برتر در عرصه پژوهش مسوولیت ما را برای حمایت از آنان و غنا بخشیدن به این جشنواره سنگین تر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا با حمایت از استعدادهای برتر پژوهشی این مجموعه عظیم را تا مرز نخبگی یاری کنیم، گفت: با حمایت از استعدادهای ممتاز حوزوی بستر مناسب برای تاثیرات ماندگار بر حوزه های علمیه فراهم می شود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: بزرگ‌ترین افتخار مدیریت‌های حوزه چه در بخش برادران و چه خواهران شناسایی استعدادهاست.

انتهای پیام/78005

منبع: فارس

کلیدواژه: علامه حلی مرکز مدیریت حوزه حوزه خواهران حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان

حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم خیر در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه ‌شود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

آسوده گفت: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت، باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان عزیز  با بینش فرهنگی و اقتصادی در این زمینه بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور، ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی