Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – کمیته فوتسال ایران در زمان ریاست سیدرضا افتخاری دو واحد آپارتمان را در حوالی فدراسیون فوتبال خریداری کرد و با تشکیل سازمان لیگ فوتسال به این رشته توسعه داد. کمیته فوتسال ابتدا با سازمان لیگ در یکی از این واحدهای آپارتمانی کارش را شروع کرد و سپس با خریداری دیگر واحد همان طبقه، کمیته فوتسال از سازمان لیگ جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید این ساختمان‌ها در آن زمان با پول باشگاه‌هایی میسر شد که در دسته‌ها و رده‌های سنی مختلف فوتسال حضور داشتند. کمیته فوتسال از راه‌های مختلف از جمله تعیین حق عضویت، حق شرکت در مسابقات و سایر منابع درآمدی این دو ساختمان را به مجموعه فوتسال اضافه کرد.

ساختمان نخست در سال ۱۳۹۴ و زمانی که علی کفاشیان روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال نشسته بود، با حضور وی و افتخاری افتتاح شد و از همان زمان پایگاه اصلی این رشته بوده است.

حالا و پس از تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای انحلال سازمان لیگ فوتسال و اضافه کردن این سازمان به کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، این فدراسیون تصمیم به فروش دو ساختمان فوتسال گرفته است.

فدراسیون فوتبال با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند و حتی ساختمان این فدراسیون به دلیل بدهی به «شستا» مصادره شده است. فدراسیون که احتمالاً در پرونده «مارک ویلموتس» در دادگاه عالی ورزش هم بازنده و محکوم به پرداخت چند میلیون یوروی دیگر می‌شود، حالا قصد دارد با فروش دو ساختمان فوتسال بخشی از این مشکلات مالی را رفع کند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون به همراه میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه در روزهای گذشته شرایط ساختمان‌های فوتسال را بررسی و برای فروش آن برنامه ریزی های لازم را انجام داده‌اند.

فدراسیون قصد دارد تشکیلات خود را به کمپ تیم‌های ملی انتقال بدهد و احتمال دارد دفاتر فوتسال هم به «خانه فوتسال» در کمپ منتقل شود اما این دو ساختمان فوتسال با هزینه باشگاه‌ها خریداری شده و فروش آن از سوی فدراسیون عجیب به نظر می‌رسد.

سیدرضا افتخاری رئیس پیشین کمیته فوتسال تاکید کرد که فدراسیون در خرید این ساختمان‌ها هیچ کمکی به کمیته فوتسال نکرده و عملاً نمی‌تواند دو سرمایه بزرگ فوتسال را که متعلق به باشگاه‌ها است، به فروش برساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال فدراسیون فوتبال ایران فوتسال فدراسیون فوتبال کمیته فوتسال دو ساختمان سازمان لیگ ساختمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید حراست فدراسیون فوتبال در سکوت خبری

فدراسیون فوتبال در سکوت خبری و بدون اطلاع رسانی، رئیس جدیدی را برای بخش حراست خود به کار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ اردیبهشت سال گذشته بود که مهدی تاج ، محمدحسین حمیسی مسوول حراست فدراسیون فوتبال را به عنوان سرپرست کمیته بازاریابی منصوب کرد!

انتصابی که باعث تعجب اهالی فوتبال شد و نشان‌دهنده جایگاه درآمدزایی نزد رئیس فدراسیون است. یکسال بعداز آن حکم، حالا شنیده می‌شود بالاخره حمیسی صندلی ریاست حراست فدراسیون را به فردی‌ به نام محمودیان واگذار کرده است. 

هیچ سابقه و رزومه‌ای از محمودیان منتشر نشده و حتی خبر این انتصاب و جابجایی هم در سایت فدراسیون بازتاب داده نشد.

بهرحال حمیسی که سه سال پیش توسط عزیزی خادم به جای رضا نقی پور ، مسوولیت حراست را برعهده گرفته بود و سفرهای متعددی همراه تیم ملی داشت، حالا جای خود را به محمودیان داده است و از این به بعد باید پاسخگوی عملکرد خود در کمیته بازاریابی که رکن اقتصادی فدراسیون است ، باشد. 

جایگاهی که با حضور مهره‌های عجیب و غریب طی یک دهه گذشته مثل سردار درخشان رییس اسبق فدراسیون جودو، ضعیف‌ترین بخش فدراسیون فوتبال قلمداد می‌شود. هنوز ماجرای حکم محرومیت عباس ترابیان در ماجرای حق پخش بازی‌های تیم ملی از سوی کمیته اخلاق را هم از یاد نبرده‌ایم.

دیگر خبرها

  • تابوشکنی در فوتبال ایران؛ ورود آقایان ممنوع!
  • رئیس جدید حراست فدراسیون فوتبال در سکوت خبری
  • احضار مهدی هاشمی‌ نسب به کمیته اخلاق
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • مورد عجیب عبدالله
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال