Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف استانداردسازی، ارتقاء و گسترش دوره‌ها و متون تخصصی، گروه‌های تخصصی آموزشی معاونت آموزش و کارآفرینی ساماندهی شدند.

به گزارش ایسنا، احمد عبدی پور، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه آموزش معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی با اعلام این خبر گفت: گروه‌های تخصصی آموزشی دفتر برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی از ارکان اصلی توسعه دوره‌ها و متون آموزشی بوده و نقش بسیار مهمی در روند توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی پور با بیان اینکه امور مربوط به بررسی، ارزیابی تصویب و صدور مجوز دوره‌های آموزشی در قالب ۹ گروه تخصصی آموزش شامل علوم پزشکی، فنی مهندسی، زبان‌های خارجی، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌زیست، علوم پایه، علوم انسانی، اشتغال و کارآفرینی، علوم کامپیوتر و یادگیری الکترونیکی و فرهنگ و هنر صورت می‌گیرد، افزود: وظیفه هدایت، ارزیابی و گسترش دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی معاونت آموزشی و کارآفرینی به عهده این گروه‌هاست.

وی ادامه داد: سعی شده است در ترکیب گروه‌های تخصصی از توان تخصصی معاونان و مدیران آموزشی واحدهای استانی، سازمان‌ها، پژوهشکده‌ها و پژوهشگاه‌ها استفاده شود و به همین منظور با ایجاد کارگروه‌های تخصصی، ذیل گروه‌های آموزشی موارد به‌صورت تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و امور کارشناسی ارزیابی دوره‌ها در کارگروه‌ها انجام می‌شود.

عبدی‌پور مهم‌ترین هدف ساماندهی گروه‌های تخصصی را هدایت، راهبری، گسترش و استانداردسازی دوره‌های آموزشی دانست و گفت: در همین راستا سعی شده است تا از تمامی ظرفیت‌ها به نحو شایسته استفاده شود، به‌نحوی‌که در ترکیب گروه‌های تخصصی اعضای هیئت‌علمی، مدیران مراکز تخصصی، برخی از رؤسای واحدها، پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها حضور دارند که این موضوع می‌تواند به بازدهی این فرآیند کمک کند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه آموزش معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی با تقدیر از زحمات تمامی کسانی که به هر شکل ممکن در گروه‌های آموزشی فعالیت داشته‌اند، خاطرنشان کرد: در ساماندهی جدید گروه‌های آموزشی، ۳۶ نفر از معاونان، مدیران و کارشناسان آموزشی واحدهای استانی حضور دارند و مابقی اعضا نیز از میان اعضای هیأت علمی، نیروهای ستادی دفتر مرکزی و پژوهشکده‌های تخصصی انتخاب‌شده و در نظر است با ارائه تقویم آموزشی مناسب ضمن کوتاه کردن فرآیند ارزیابی و صدور مجوزها جوابگوی نیازهای آموزشی واحدهای سازمانی باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اشتغال کارآفرینی جهاد دانشگاهی گروه های تخصصی تخصصی آموزش دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود