Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به نشست امروز این شورا برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهری از گفت: مقرر شد از آنجایی که برخی مدارک و اسناد برای بررسی‌های ما کافی نبود، کارشناسان پرونده‌ها را تکمیل کنند و نشست بعدی چهارشنبه برگزار شود.

قدس آنلاین: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در تشریح نخستین نشست شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها اظهار داشت: در جلسه امروز مروری بر اسامی ثبت‌نام‌کنندگان که برای ما ارسال شده بود، صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گزارش‌هایی که کارشناسان در این حوزه تهیه کرده بودند بررسی شد و تا این لحظه جلسه ادامه داشت.

کدخدایی ادامه داد: مقرر شد از آنجایی که برخی مدارک و اسناد برای بررسی‌های ما کافی نبود ضمن اینکه صحبت‌های کلی شد و مرور اسامی انجام گرفت، کارشناسان پرونده‌ها را تکمیل کنند.

وی در خاتمه گفت: ما در جلسه بعدی که چهارشنبه صبح است مجدد کار رسیدگی را انجام خواهیم داد تا ببینیم به چه مرحله‌ای می‌رسیم تا بتوانیم نتیجه را هم زودتر اعلام کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان بررسی صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری برای بررسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط

بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران روز سه شنبه  ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران درحالی در روز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 برگزار می‌شود که طی23 جلسه حراج شمش در این مرکز، مجموعا  3165 کیلوگرم شمش طلای استاندارد مبادله شده است.

فروش 190 کیلو طلا در حراج امروز+قیمت

 

علاقمندان جهت شرکت در این جلسه می توانند مبلغ 3 میلیارد و500 میلیون ریال (350 میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 17 اردیبهشت ماه 1403 پرداخت کنند.

این حراج از ساعت 12 الی 16 روز سه شنبه هفته جاری در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. حراج بیست و چهارم در دو بخش عمده و خرد برگزار می شود و متقاضیان می توانند حداکثر 25 شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد +شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد