Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-04@07:11:01 GMT

حقایقی از بیل گیتس که شاید نشنیده باشید!

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۷۴۰۹

حقایقی از بیل گیتس که شاید نشنیده باشید!

ایتنا - مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ پس از این که پی برد بیل گیتس، یکی از موسسان این غول نرم افزاری تلاش کرده رابطه عاطفی را با یک کارمند این شرکت آغاز کند که دو دهه پیش با وی آشنایی داشت، تحقیقاتی را درباره وی انجام داد.

هیات مدیره مایکروسافت این موضوع را مورد بررسی قرار داد و تحقیقاتی را با کمک یک شرکت حقوقی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تحقیقات مذکور به نتیجه نرسید زیرا گیتس پیش از کامل شدن تحقیقات از مقام خود کناره گیری کرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرد مایکروسافت در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ هشداری را درباره تلاش گیتس برای ایجاد ارتباط صمیمانه با یک کارمند این شرکت در سال ۲۰۰۰ دریافت کرد. کمیته هیات مدیره این مسئله را به کمک یک شرکت حقوقی بررسی کرد و در این تحقیقات مایکروسافت حمایت گسترده ای را برای این کارمند فراهم کرد که نگرانی مذکور را مطرح کرده بود.

داوجونز پیشتر به نقل از منابع آگاه گزارش کرده بود که مدیران مایکروسافت ارتباط گیتس با کارمند زن این شرکت را نامناسب تشخیص دادند و سال گذشته تصمیم گرفتند که وی باید از هیات مدیره استعفا کند.

مایکروسافت درباره این تحقیقات جزییات بیشتری ارائه نکرد. این میلیاردر مارس سال گذشته اعلام کرد برای اختصاص زمان بیشتر به فعالیت بشردوستانه، از هیات مدیره مایکروسافت کناره گیری می کند. مایکروسافت در آن زمان اعلام کرده بود گیتس از سال ۲۰۰۸ نقش روز به روز نداشته است.

بیل گیتس در سال ۱۹۷۵ به تاسیس مایکروسافت کمک کرد و تا سال ۲۰۰۰ که فعالیت بنیاد بشردوستانه اش آغاز شد، مدیرعامل این شرکت و تا فوریه سال ۲۰۱۴ رییس هیات مدیره بود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، سخنگوی بیل گیتس گفت: تصمیم وی برای خروج از هیات مدیره هیچ ارتباطی با ارتباط رمانتیک با یک کارمند نداشته است.

بیل گیتس و ملیندا فرنچ گیتس پس از ۲۷ سال زندگی مشترک، اوایل ماه میلادی جاری طلاق گرفتند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: بیل گیتس مایکروسافت هیات مدیره بیل گیتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: مهدی محمدی امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران آن، قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد و به این ترتیب وی تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.

محمدحسین عراقی‌زاده افزود:  محمدی که تاکنون عنوان‌های متعدد ملی و بین‌المللی زیادی همراه با گیتی پسند در کارنامه خود به ثبت رسانده است، فصل گذشته نیز با این تیم اصفهانی، قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد.

او گفت:  محمدی سابقه سرمربیگری تیم‌های «گیتی پسند نوین» و «زمزم» را در نیز کارنامه خود دارد.


پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش‌رو نیز قرارداد منعقد کرد.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • فصل جدید آبی
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود