Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، «متمم شیوه نامه اجرایی آزمون دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399» از سوی جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متمم شیوه نامه اجرایی آزمون دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) آمده است: پیرو شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) و به منظور اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و با توجه به تقاضای متعدد واحدهای دانشگاهی مبنی بر تعویق زمان برگزاری آزمون جامع نیمسال دوم سال تحصیلی 1399ـ 1400 و در راستای حفظ سلامتی تمام دانشجویان مقرر شد آزمون جامع (بخش کتبی و شفاهی) تمام رشته ها در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400ـ 1399 از تاریخ 26 تا 31 تیر ماه سال 1400 با لحاظ کردن پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

سایر ضوابط اعلام شده در شیوه نامه اجرایی آزمون دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) و دستورالعمل های مرتبط با آزمون جامع کما فی السابق مورد دقت قرار گیرد.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1095880 برچسب‌ها آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی شیوه نامه اجرایی آزمون دانشگاه آزاد اسلامی دوره دکتری تخصصی آزمون جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد

به گزارش «تابناک»، علی صدر در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در اواخر خرداد ماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما از نظر زمانی محدودیتی در اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد قرار نداریم. این محدودیت به دلیل طی کردن مراحل مصاحبه و انجام انتخاب رشته داوطلبان به صورت خاص در آزمون دکتری وجود داشت به این جهت نتایج این آزمون زودتر از آزمون ارشد اعلام شد.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی موظف هستند هر چه زودتر حد نصاب های پذیرش داوطلبان دکتری را بررسی و به این سازمان اعلام کنند.

صدر با بیان اینکه ما باید تا اواخر خرداد نتایج چند برابر ظرفیت دکتری را اعلام کنیم تا دانشگاه ها مصاحبه های علمی خود را آغاز کنند، تاکید کرد: سعی می کنیم نتایج نهایی آزمون دکتری و کارشناسی ارشد را همزمان و در شهریور ماه اعلام کنیم.

وی افزود: حدود ۴۷۶ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ ثبت نام کردند که این آمار در مقایسه با سال گذشته افزایش یک درصدی را نشان می دهد. تعداد ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ شرکت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند