Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از اهواز، در پیام قاسم سلیمانی دشتکی آمده است:

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات فرصت مغتنمی است برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های صادقانه و شبانه روزی فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی که با صداقت و امانت داری در جهت جلب اعتماد عمومی و آگاهی رسانی و امید بخشی به جامعه در تلاش و تکاپو هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دوران جدید که عصر ارتباطات نام گرفته است و اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است ، اهمیت و نقش روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان بیش از پیش عیان گردیده است .

از جمله وظایف مهم روابط عمومی ها بیان شفاف حقایق و وقایع و اخبار درون و بیرون سازمان و نیز اطلاع رسانی به موقع عملکرد سازمان‌ها و نهادها و انعکاس مشکلات و موانع موجود در کشور و تبیین و شناسایی دشواری‌های موجود و خصوصاً انتقال مطالبات جامعه به مسوولان و بالعکس می باشد ، که این مهم تنها با همت و همیت ارزشمند تلاشگران حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی واز طریق برقرای ارتباط خوب و موثر با سازمان‌های رسانه‌ای و ارتباطی مانند صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و حضور مفید و اثرگذار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات مردمی محقق می گردد .

اینجانب بر خود فرض می دانم که این روز را به فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در حوزه اطلاع رسانی و در جهت تنویر افکار عمومی ایفای نقش می نمایند ، تبریک عرض نموده و از تلاشهای آنها در جهت آگاهی بخشی و افزایش سطح دانش عمومی بویژه در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا قدردانی نمایم .

در پایان با توجه به پیش رو بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از تمامی مدیران ، کارشناسان روابط عمومی ادارات و سازمانها انتظار می رود با هنر و درایت متعهدانه و مسئولانه خویش از طریق اجرای سیاست‌های هوشمندانه و اقدامات مؤثر و استفاده از شیوه های نوین و به روز ارتباطی ، نوآوری و خلاقیت و هم اندیشی با فعالین عرصه رسانه ، زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم عزیز را در انتخابات فراهم آورند، که هر چه انتخابات پرشور و نشاط تر و با مشارکت بیشتر مردمی برگزارگردد ، مسیر توسعه و آبادانی کشور سریعتر طی خواهد شد و آینده ای روشن تر و فردایی درخشان تر در پیش خواهیم داشت.

قاسم سلیمانی دشتکی

استاندار خورستان

48

کد خبر 1515952

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اطلاع رسانی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه

رییس ۵۰ ساله PSG، به دنبال یک قهرمانی دیگر، پیامی برای هواداران باشگاه داشت. 

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، با انتشار بیانیه‌ای به تیم خود به خاطر کسب دوازدهمین عنوان قهرمانی در لیگ یک تبریک گفت. این تیم پس از پیروزی 3-2 المپیک لیون مقابل موناکو در ابتدای هفته، قهرمانی خود را جشن گرفت.

طرفداری | به گزارش GFFN، به دنبال این واقعه، رئیس باشگاه در تمجید از تیم و کارکنان خود بسیار پرشور بود:

قهرمانی در لیگ فوق العاده است، اما کسب آن برای دوازدهمین بار برای همه کسانی که به پاری سن ژرمن وابسته هستند، حتی خاص‌تر است. به تمام بازیکنان، به سرمربی تیم انریکه و کادر او، به لوئیس کامپوس و بخش او، و همچنین به همه اعضای باشگاه تبریک می‌گویم. از ابتدای فصل، تیم بسیار متحد بود. هواداران را فراموش نمی‌کنم؛ کسانی که صرف نظر از نتیجه، فوق العاده بوده‌اند. ما این قهرمانی را به عنوان یک خانواده جشن می‌گیریم و همچنان بازی به بازی، تا آخرین لحظه فصل به سختی کار خواهیم کرد.

باشگاه و هوادارانش مطمئناً امیدوارند که آخرین لحظه در اول ژوئن در ورزشگاه ومبلی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک