Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگو وزارت امور خارجه گفت: طرح ایران همان طرحی است که از قبل وجود داشته و مقام معظم رهبری هم فرمودند و آن را ثبت کردیم و آن هم همه‌پرسی با مشارکت همه ساکنان اصلی فلسطین اعم از مسلمان یهودی و مسیحی است.

خبرگزاری میزان - «سعید خطیب‌زاده» در نشست خبری خود با خبرنگاران در روز دوشنبه درباره آخرین پیگیری‌های طرح ایران برای حل مسئله فلسطین گفت: طرح ایران همان طرحی است که از قبل وجود داشته و مقام معظم رهبری هم فرمودند و آن را ثبت کردیم و آن هم همه‌پرسی با مشارکت همه ساکنان اصلی فلسطین اعم از مسلمان یهودی و مسیحی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً به نظر ما این تنها راه‌حل است تا آن روز که رژیم اشغالگر قدس راه حل را بپذیرد، مقاومت مردم در محاصره و مظلوم فلسطین مقاومت مشروع و مقاومت اخلاقی است.

فلسطین موضوع اول جهان اسلام است

موضوع فلسطین موضوع اول جهان اسلام است. آرمان فلسطین بلندترین آرمانی است که ملل آزاده جهان در طی چند دهه گذشته پیگیری کردند و یکی از پیام‌های مهم انقلاب اسلامی حمایت از مردم فلسطین بوده و به عنوان اولویت اصلی دستگاه سیاست خارجی در این حوزه همواره مدنظر بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: متاسفانه برخی نمایش‌های عادی‌سازی در این راستا بود که موضوع اول جهان اسلام که فلسطین بود را به فراموشی بسپارد؛ اما همین تحولات در سرزمین‌های اشغالی نشان داد که هیچ نمایشی نمی‌تواند موضوع اول جهان اسلام را به حاشیه ببرد.

خطیب‌زاده اضافه کرد: در همین راستا جمهوری اسلامی ایران رایزنی‌های دیپلماتیک خود را با کشور‌های اسلامی و منطقه در چارچوب سازمان کنفرانس اسلامی و همچنین در چارچوب روابط دوجانبه و چندجانبه پیگیری کرده است.  

جنایت‌های رژیم صهیونیستی جنایت علیه بشریت است
وی یادآور شد: ما از اول به طور جدی موضوع را پیگیری کردیم. سخنرانی دیروز آقای ظریف چند بند مشخص داشت؛ از جمله ضرورت به رسمیت شناخته شدن جنایت‌هایی که اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌دهد به عنوان جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت.

این دیپلمات کشورمان گفت: امروز هم من یک بار دیگر مواضع جمهوری اسلامی ایران را تکرار کردم. سازمان کنفرانس اسلامی، کشور‌های اسلامی، شورای سازمان ملل متحد و تمامی سازمان‌هایی که در این حوزه مسئول هستند باید به طور موثر وارد شوند و هم از ادامه تجاوزات جلوگیری کند و هم اینکه در راستای احقاق حقوق حقه فلسطین اقدام موثری انجام دهند.

وی بار دیگر تاکید کرد: ما از این آرمان کوتاه نیامده و همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستادیم.

  راه حل مسئله فلسطین همه‌پرسی است سخنگوی وزارت امور خارجه درباره آخرین پیگیری‌های طرح ایران برای حل مسئله فلسطین گفت: طرح ایران همان طرحی است که از قبل وجود داشته و مقام معظم رهبری هم فرمودند و آن را ثبت کردیم و آن هم همه‌پرسی با مشارکت همه ساکنان اصلی فلسطین اعم از مسلمان یهودی و مسیحی است. قطعاً به نظر ما این تنها راه‌حل است تا آن روز که رژیم اشغالگر قدس راه حل را بپذیرد، مقاومت مردم در محاصره و مظلوم فلسطین مقاومت مشروع و مقاومت اخلاقی است.   بیشتر بخوانید: جنایات رژیم صهیونیستی باید به عنوان جنایات جنگی شناخته شود   انتهای پیام/ برچسب ها: فلسطین خطیب زاده وزارت امور خارجه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سعید خطیب زاده فلسطین خطیب زاده وزارت امور خارجه موضوع اول جهان اسلام وزارت امور خارجه مسئله فلسطین طرح ایران خطیب زاده همه پرسی راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد