Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:51:24 GMT

ارزانی: فضای دهه کرامت، تریبون انتخابات نشود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۷۷۹۹

ارزانی: فضای دهه کرامت، تریبون انتخابات نشود

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست مجازی دستگاه‌ها و کارگروه‌های عضو در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت ظهر امروز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت در بستر فضای مجازی برگزار شد. 

حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در این نشست طی سخنانی با بیان اینکه فعالیت در این عرصه و برنامه‌هایی که در دهه کرامت برگزار می‌شود اقدامی در راستای اعتلای نام و سیره اهل بیت(ع) است، اظهار کرد: امسال دهه کرامت با انتخابات ریاست جمهوری تقارن دارد، لذا با توجه به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و بر اساس وظیفه شرعی خودمان باید همه را به حضور حداکثری در انتخابات توصیه کنیم اما پر واضح است که نباید از فضای دهه کرامت به عنوان تریبون انتخابی، له یا علیه کاندیدایی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت افزود: آنچه که اهمیت دارد آن است که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور حداکثری مردم تلاش شود به این معنا که مردم خودشان در سرنوشت خود تاثیرگذار باشند، بنابراین در عرصه مذکور نه تنها باید تبلیغ شود که باید از موقعیت‌های مختلف برای ورود و حضور پرشور افراد در انتخابات استفاده کنیم چراکه ممکن است با توجه به وجود برخی نابسامانی‌ها، دشمن در صدد ایجاد موانعی باشد، با این وصف وظیفه ما دعوت همه مردم به حضور حداکثری در این عرصه بدون جانبداری از هیچ کدام از کاندیدا است.

وی در ادامه به اهمیت عرصه بین‌الملل و اتفاقاتی که در فلسطین رخ داده است، گفت: قتل‌عامی که در چند روز اخیر رخ داده است بی سابقه بوده و بسیاری از کودکان و نوجوانان فلسطینی در آن به شهادت رسیدند؛ ما نمی‌توانیم بگوییم عاشق امام رضا(ع) هستیم و دهه کرامت را در ایران برگزار می‌کنیم اما نسبت به این مساله توجهی نکنیم. بنابراین از اعضا و فعالان در عرصه بین‌الملل درخواست می‌کنم برای دفاع از آموزه‌های رضوی با تکیه بر مباحث دفاع از مظلوم تمهیدات لازم را بیندیشند.

ارزانی در ادامه به فعالیت و اهتمام ستادهای استانی دهه کرامت تاکید کرد و افزود: با توجه به آنچه که اشاره شد انتظار می‌رود در سطح استان‌ها شاهد فعالیت مضاعفی باشیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به رنگ‌بندی‌های اعلامی از سوی ستاد مبارزه با کرونا، فعالیت‌ها ادامه یابد.

رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در ادامه نسبت به استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: همچنین تمرکز و توجه بر فعالیت‌های اعتاب چهارگانه و حمایت از برنامه‌های آنها از سوی سایر دستگاه ها، بهره‌مندی از رهنمودهای نمایندگان ولی فقیه در سطح استان ها از مواردی است که باید در این ایام ذیل فعالیت‌ها مورد توجه باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری فضای مجازی دهه کرامت شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، اسحاق معبود مژدهی عصر سه‌شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه کرامت در گیلان در رشت اظهار کرد: این سه کاروان از روز ۲۲ اردیبهشت وارد گیلان می‌شوند و تا یکم خرداد در این استان حضور می‌یابند.

وی افزود: این خادمان در طول مدت حضور خود در هر ۱۷ شهرستان و در مجموع در ۸۰۰ نقطه گیلان حاضر خواهند شد که یکی از کاروان‌ها در مناطق محروم و سخت‌گذر استان حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان، حضور در گلزار شهدا، دیدار با برخی از خانواده‌های شهدا، دیدار با بیماران و سرکشی از زندانیان و همچنین حضور در مدارس گیلان و نواختن زنگ دهه کرامت از مهمترین برنامه های کاروان های خادم حضرت امام رضا (ع) در این استان است.

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان بیان کرد: همچنین آیین استقبال از خادمان حضرت امام رضا(ع ) عصر پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت انجام می‌شود که این استقبال در میدان صیقلان رشت آغاز و سپس به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه اخری(س) خواهر گرامی حضرت امام رضا(ع) انجام می‌شود.

معبودمژدهی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه ویژه دیگر این دهه, جشن بزرگ میلاد حضرت امام رضا(ع) است که ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در پیاده راه فرهنگی میدان شهدای ذهاب رشت برپا می شود که سال گذشته حدود ۲۰ هزار نفر در این مراسم حضور یافته بودند.

وی در خاتمه گفت: جشن زیر سایه خورشید, ویژه دهه کرامت, مردمی است و هیچ بودجه دولتی دریافت نمی کنیم البته برخی از نهادها همچون شهرداری به این مراسم ها کمک می کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کنشگری فعال در عرصه تعلیم و تربیت است
  • دکتر طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کنشگری فعال در عرصه تعلیم و تربیت است
  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد