Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:42:43 GMT

کشف بیش از ۵ میلیارد ریال لوازم صوتی وتصویری قاچاق در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۷۸۸۲

کشف بیش از ۵ میلیارد ریال لوازم صوتی وتصویری قاچاق در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در طرح تشدید نظارت بر بازار لوازم صوتی و تصویری بازرسان این سازمان موفق به کشف بیش از پنج میلیارد ریال کالای صوتی و تصویری قاچاق از دو واحد صنفی در مشهد شدند.

بخشعلی بیاتی در این خصوص اظهارکرد: به دنبال بررسی اخبار دریافتی به ستاد خبری سازمان صمت «۱۲۴» در اقدام مشترک بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی و نیروهای اداره اماکن مشهد، با هماهنگی قضایی جانشین دادستان عمومی وانقلاب منطقه ۹ مشهد مرکز استان در بازرسی از دو واحد صنفی در مشهد تعدادی کالای صوتی و تصویری قاچاق کشف و ضبط گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کشفیات شامل ۲۲ دستگاه تلویزیون سامسونگ و ال جی، ۵۵ دستگاه ال ام بی، رسیور، موتورگردان رسیور و دی وی آر دوربین‌های مداربسته به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال بوده است و پس از کشف به سازمان اموال تملیکی منتقل شد و متخلفین با تنظیم پرونده تخلف جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی گردیدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، کارشناس مسئول بازرسی صمت استان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت خراسان رضوی در مرکز استان وشهرستان‌ها اطلاع ‌رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کشف کالای قاچاق سازمان صمت خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی اعلام کرد که این شورا برای حمایت از یکی از دو نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد به اجماع رسیده است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‎‌ شورای وحدت خراسان رضوی برای حمایت از یکی از دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که دو روز پیش با حضور آقایان اخلاقی و معتمدی‌فر (دو نامزد مرحله دوم انتخابات در مشهد) برگزار شد، ما برنامه‌های هر دو را بررسی کردیم و برای حمایت از یک کدام به جمع‌بندی رسیدیم و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات، طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال اجماع تمام تشکل‌های اصولگرای مشهد بر سر یک نامزد، عنوان کرد: تشکل‌هایی که زیرمجموعه شورای وحدت هستند، برای حمایت از یک نامزد خاص به اجماع رسیده‌اند، اما در مورد سایر تشکل‌ها تا جایی که اطلاع دارم هنوز جلسه‌ای در این خصوص برگزار نکرده‌اند و هنوز حتی معلوم نیست که آیا می‌خواهند مجددا از نامزد دور نخست خود حمایت کنند یا خیر.

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس، بیان کرد: در چند وقت اخیر ما یک نمایش بی‌نظیر از اقتدار کشورمان در سطح بین‌الملل را دیدیم. در چنین شرایطی تقویت اقتدار سیاسی در داخل از اهمیت مضاعفی برخوردار می‌شود که در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.

ترقی ادامه داد: مردمی که به اقتدار خارجی کشور ایمان دارند و عملیات چندی قبل نیروهای مسلح در حمله به رژیم صهیونیستی برایشان غرور آفریده، باید در عرصه داخلی هم برای تقویت اقتدار کشور تلاش کنند. در شرایط فعلی و پس از اتفاقات اخیر، مردم امیدوارتر شده‌اند و همین زمینه خوبی خواهد بود برای مشارکت گسترده در انتخابات ۲۱ اردیبهشت تا حداقل همان میزان مشارکت انتخابات اسفندماه مجدداً حاصل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد