Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:03:18 GMT

دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت تایوان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۷۹۲۸

دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت تایوان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بازار تصفیه آب ایران مملو از برندهای معتبر و متفرقه می‌باشد که خرید دستگاه تصفیه آب را کمی برای خریداران دشوار نموده است. امروز به بررسی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و عملکرد بهترین برند دستگاه تصفیه آب می‌پردازیم تا کمی از این سردرگمی که کدام مارک دستگاه تصفیه آب خانگی بهتر است و چه مدلی بخریم خارج شده و با اطلاعات تخصصی بهترین تصفیه آب خانگی مناسب منزل خود را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی لوله کشی شهری، سیستم اسمز معکوس می‌باشد و جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی می‌بایست حتماً از این روش بهره گیری نماید تا به طور کامل و کافی املاح مضر موجود در آب آشامیدنی حذف و تصفیه شده و یک آب آشامیدنی تصفیه شده و استاندارد در اختیار شما قرار دهد. در ادامه به بررسی عملکرد سیستم اسمز معکوس نیز می‌پردازیم.

همانطور که گفتیم مراکز فروش تصفیه آب خانگی در ایران دارای دستگاه‌های ساخت ایران، چینی و تایوانی می‌باشند. تایوان مهد تولیدات انواع آب تصفیه کن خانگی در دنیا شناخته شده و بهترین مدل‌های دستگاه ساخت کشور تایوان می‌باشند.

پرفروش‌ترین و معروف ترین دستگاه تصفیه آب بازار ایران که به علت کیفیت استاندارد و درجه یک در نظرات کاربران نیز می‌توان این موضوع را مشاهده نمود، تصفیه آب مینروا Minerva تایوانی است که در مدل‌های شش مرحله‌ای تا هشت مرحله‌ای توسط نمایندگی انحصاری برند مینروا، شرکت تصفیه آسا عرضه و به فروش ویژه می رسند که می‌توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی و مشخصات فنی بیشتر و دریافت مشاوره راهنمای خرید با کارشناسان مجموعه تصفیه آسا شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ به صورت ۲۴ ساعته شبانه روزی تماس برقرار نمایید.

بهترین مارک‌های دستگاه تصفیه آب خانگی

برند مینروا در واقع بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران است که از سیستم اسمز معکوس بهره گرفته و دارای پمپ تایوانی قدرتمند و مخزن ذخیره تحت فشار است که در صورت قطع برق و آب، آب آشامیدنی تصفیه شده بدون افت فشار در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

عملکرد کامل‌ترین مدل مینروا به این صورت است که در فیلتر مرحله اول تا سوم تصفیه آب، املاح درشت بزرگ‌تر از ۵ میکرون جهت جلوگیری از سنگ کلیه و کلر آب آشامیدنی جهت جلوگیری از ریزش مو و چروک شدن پوست تصفیه می‌شوند.

فیلتر ممبران فیلمتک Filmtec تحت لیسانس آمریکا دارای هولوگرام رنگی در مرحله چهارم دستگاه‌های مینروا، بهترین مارک ممبران محسوب می‌شود و توانایی حذف املاح مضر آب لوله کشی شهری تا ابعاد ۰,۰۰۰۱ میکرون را داراست.

فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی یک فیلتر آب شیرین کن خانگی است که بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی تصفیه شده را بهبود میبخشد و پس از آن آب وارد فیلتر مینرال معدنی ساز شماره ۶ می‌شود تا املاح مفیدی که مورد نیاز بدن انسان هستند در آب حفظ شوند. این املاح عبارت اند از کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات که توسط سنگ‌های معدنی dolomite در آب تصفیه شده حفظ می‌شوند تا سختی آب آشامیدنی بیش از اندازه کاهش پیدا نکند.

فیلتر آلکالاین یونیزه قلیایی ساز آب، با افزایش پی اچ و نگهداری آن بین ۷.۵ الی ۹ می‌تواند از مضرات نوشیدن آب اسیدی که یکی از مهم‌ترین آنها مشکلات گوارشی است جلوگیری نماید. ضمن این که از فواید نوشیدن آب قلیایی می‌توان به تنظیم قند خون و دیابت، جلوگیری از سکته و خواص قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی اشاره نمود که به صورت علمی ثابت شده است.

فیلتر مرحله هشتم آنتی باکتریال اکسیژن ساز که به فیلتر o۲plus نیز مشهور است با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب تصفیه شده باعث هیدراته نگه داشتن و سرحال بودن بدن انسان در طول روز می‌شود ضمن این که باکتری‌های مضر آب آشامیدنی را نیز در مرحله هشتم حذف کامل می‌نماید.

قیمت انواع تصفیه آب تایوانی اصل

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سایت تصفیه آسا، از دو میلیون تومان تا پنج میلیون تومان متغییر است. این تفاوت قیمت آب تصفیه کن به جهت کشور ساخت، کیفیت قطعات و فیلتر تصفیه آب، تعداد مراحل فیلتر تصفیه آب خانگی و شرایط گارانتی محصول و برند متفاوت می‌باشد. انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل مینروا، از قیمت‌های کاملاً مقرون به صرفه بهره می‌گیرند ضمن این که در کنار گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات که مختص محصولات تصفیه آب مینروا Minerva در سراسر ایران می‌باشند، تضمین قیمت نیز به شما عزیزان ارائه می‌گردد. به این صورت که در سراسر ایران با یک قیمت یکپارچه می‌توانید از انواع مدل‌های دستگاه آب تصفیه کن مینروا خریداری نمایید و در صورت مشاهده قیمت‌های مختلف با نمایندگی انحصاری مینروا، شرکت تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید.

پرفروش‌ترین مدل مینروا، مدل ۸ مرحله‌ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز Minerva RO۸_O۲PLUS است که قیمت این دستگاه با توجه به تعداد مراحل و کیفیت قطعات کاملاً به صرفه است و می‌توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب شرکت تصفیه آسا با کارشناسان تصفیه آسا شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ تماس حاصل فرمایید. توجه نمایید که هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب نیز با توجه به این که فیلترهای تایوانی استاندارد خریداری می‌نمایید در طول سال کاملاً مقرون به صرفه بوده و سرویس‌های دوره‌ای دستگاه شما با بهترین قیمت انجام خواهد گرفت. ضمن این که در جشنواره‌های فروش ویژه دستگاه تصفیه آب خانگی می‌توانید با تخفیفات ارزنده از محصولات تایوانی تصفیه آسا خرید و تهیه نمایید.

راهنمایی خرید آب تصفیه کن خانگی

یکی از نکات مهمی که در خرید آب تصفیه کن خانگی می‌بایست توجه نمایید توجه به کیفیت پمپ و قطعات پلاستیکی دستگاه است. قطعات دستگاه مینروا کاملاً FOOD GRADE بوده و واکنش شیمیایی با آب تصفیه شده نخواهند داد که این موضوع باعث افزایش طول عمر فیلترها و قطعات دستگاه می‌گردد. همچنین برای دریافت راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی پیشنهاد می‌شود مشخصات فنی انواع مدل‌های مینروا را در سایت تصفیه آسا مشاهده نمایید. در کنار برند مینروا، سافت واتر، سی سی کا و آکوا نیز از دیگر برندهایی است که توسط نمایندگی رسمی تصفیه آسا عرضه و به فروش می رسند.

خرید از نمایندگی معتبر

وقتی بحث خرید لوازم خانگی همچون دستگاه تصفیه آب پیش می‌آید، تنها کیفیت قطعات و فیلترها نیست که از اهمیت بالایی برخوردارند. خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آب نیز از مسائلی می‌باشد که بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند در خدمات پس از فروش تصفیه آب تاثیر بسزایی داشته باشد. مرکز خرید تصفیه آب تایوانی تصفیه آسا نمایندگی فروش آب تصفیه کن خانگی اورجینال اصل تایوان در ایران بوده که خدمات ارزنده ای همچون نصب و ارسال رایگان، گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی و پاسخگویی ۲۴ ساعته جهت مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب با شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ ارائه می‌نماید.

از دیگر خدمات ارزنده مرکز فروش تصفیه آب آسا امکان خرید قسطی آب تصفیه کن تا ۱۰ ماه با شرایط ویژه و بدون نیاز به مدارک خاص و تنها با ارائه برگ چک صیادی است. همچنین سرویس دوره‌ای دستگاه شما در زمان‌های معین و مورد نیاز، توسط کارشناسان فنی تصفیه آسا اطلاع رسانی و در اسرع وقت انجام خواهد شد. هزینه نگهداری دستگاه‌های تصفیه آب تصفیه آسا، کاملاً مقرون به صرفه بوده و در جشنواره‌های فروش ویژه می‌توانید انواع برندهای دستگاه و فیلترهای تصفیه آب خانگی را با بهترین قیمت و کیفیت درجه یک خریداری نمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5214157

منبع: مهر

کلیدواژه: تصفیه آب آب آشامیدنی تایوان کسب و کار گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی صنایع فلزی خودروسازان استارت آپ دفاتر کاریابی تصفیه آب گردشگری بانک گردشگری گردو بانک قرض الحسنه مهر ایران نرم افزار حسابداری دیجی کالا دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آب تایوانی فیلتر تصفیه آب آب آشامیدنی تصفیه آسا تصفیه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار