Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@13:56:07 GMT

پرونده مسکن مهر تا مرداد ۱۴۰۰ بسته می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۷۹۹۳

پرونده مسکن مهر تا مرداد ۱۴۰۰ بسته می شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: پروژه‌های مسکن مهر بلامعارض تا پایان دولت به اتمام می‌رسد و تنها ۲۶ هزار واحد بلامعارض باقی مانده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، احمد اصغری مهرآبادی در نشست پیگیری اتمام و تحویل پروژه‌های مسکن مهر گفت: در شهرهای با جمعیت بیش از ۲۵ هزار نفر از مجموع یک میلیون و ۱۸۹ هزار واحد مسکن مهر یک میلیون و ۸۸ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و تنها ۲۶ هزار واحد بلامعارض باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان این نکته که از آغاز ساخت واحدهای مسکن مهر چندین زیرمجموعه از وزارت راه و شهرسازی متولی ساخت مساکن مهر در کشور بوده‌اند افزود: در شهرهای با جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر سازمان ملی زمین و مسکن، در شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در شهرهای جدید شرکت عمران شهرهای جدید مسئول ساخت و اتمام طرح مسکن مهر هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص شرایط این واحدهای باقیمانده هم گفت: این واحدها عموماً در مراحل پایانی کار هستند و تنها مواردی مثل نازک کاری و محوطه سازی آنها باقی مانده که این موارد هم تا پایان کار دولت دوازدهم به اتمام خواهد رسید.

گفتنی است طی هفته گذشته تمامی ادارات کل راه و شهرسازی در نشست‌های جداگانه گزارشی از روند اتمام پروژه‌های مسکن مهر را به اطلاع مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر رساندند.

خاطرنشان می‌شود دولت دوازدهم ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ به کار خود خاتمه می‌دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اقتصادی مسکن مهر دولت دوازدهم راه و شهرسازی مسکن مهر طرح مسکن مهر هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک گفت: سند تک برگی تمام اراضی ملی در حریم و محدوده این شهرستان به نام سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان، مرتضی باغبانی اظهار کرد: در حال حاضر کل وسعت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان زهک (محدوده و حریم شهر) بیش از ۲۸۴ هکتار است که سند این اراضی در راستای افق شهرسازی آینده این منطقه و بر اساس ماده ۹ قانون جامع حدنگار به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است.

وی افزود: تثبیت مالکیت اراضی، کاهش دعاوی قضائی و تأمین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین اهداف و مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر اراضی ملی و دولتی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک خاطرنشان کرد: افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، به‌روزرسانی اطلاعات نقشه‌ها و کاهش اختلافات حقوقی مردم از دیگر مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر است.

کد خبر 751042

دیگر خبرها

  • واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین
  • خرید و فروش مسکن به سامانه «خودنویس» افزوده می‌شود+ فیلم
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • پرونده حرکت جنجالی مانچینی بسته شد
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه