Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری "تی وی ان زی" ، جسیندا اردرن نخست وزیر نیوزیلند در کنفرانس خبری هفتگی پس از جلسه دولت گفت که از وزارت تجارت و امور خارجی خواستار تضمین‌هایی شده که فناوری‌های نیوزیلند در مناقشه نظامی در فلسطین استفاده نشود.

وی افزود: می توانم به شما اطمینان بدهم که از این فناوری‌ها استفاده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت تجارت و امور خارجی نیوزیلند تایید کرده است که بتازگی مجوزهای صادراتی برای ارائه برخی اقلام نظامی به یک شرکتی اسراییلی "برای اهدف ارزیابی" را صادر کرده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که هرچند اجازه صدور تعداد کمی از صداخفه‌کن‌های اسلحه  firearms suppressors برای شرکت اسراییلی را صادر کرده است اما به شرکت صادرکننده توصیه کرده است که اجازه صادرات این تجهیزات برای فروش به مصرف‌کنندگان خصوصی یا دولتی را نخواهد داد.

به گزارش ایرنا ، در حالی حملات علیه غزه وارد هشتمین روز شده که رژیم صهیونیستی حملات گسترده و وحشیانه علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه را متوقف نکرده است. در این حملات، جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی بارها خیابان ها و زیرساخت های غزه را هدف قرار دادند و تیم‌های امداد و نجات همچنان در حال جست و جو برای بیرون کشیدن اجساد شهدا و مفقودین از زیر آوار هستند. منابع فلسطینی آمار شهدای حملات جنایتکارانه هفت روزه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه را تا به این لحظه ۱۸۲شهید اعلام کردند که در میان آنها ۵۱ کودک و ۲۵ زن به چشم می خورد.

در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که از ساعت ۷ عصر شنبه تا ۷ صبح یکشنبه حدود ۱۲۰ راکت و موشک از نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شده که ۵۵ فروند آن به سمت تل آویو و «بئر السبع» بوده، اما بیشتر این راکت‌ها و موشک‌ها رهگیری شده است.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که بامداد یکشنبه جنگنده‌ بمب افکن های رژیم صهیونیستی در کمتر از یک ساعت بیش از ۱۰۰ نقطه دیگر را در نوار غزه بمباران کردند. مقاومت فلسطین نیز به تلافی این جنایت ها در پاسخ کوبنده تاکنون نزدیک به سه هزار موشک و راکت روانه شهرهای صهیونیست نشین کرده است.

برچسب‌ها جیسیندا آردرن نیوزیلند نوار غزه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیوزیلند نوار غزه نیوزیلند نوار غزه اخبار کنکور رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز پنجشنبه خود تاکید کرد: هیچ کجای دنیا فجیع‌تر از جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حق ساکنان نوار غزه مرتکب شده به وقوع نپیوسته است. این رژیم اقدام به مثله کردن پیکرهای فلسطینی‌ها و سرقت اعضای بدن آنها در گورهای دسته جمعی کرده است. این گورها به تازگی در داخل بیمارستان ناصر کشف شده اند.

وی در ادامه افزود: دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده و با خون سردی کامل دست به کشتار کادر درمان و بیماران می‌زند. صهیونیست‌ها از صداهای ضبط شده درخواست کمک و فریادهای کودکان که از پهپادها پخش می‌شود استفاده می‌کنند تا فلسطینی‌ها را به محل مورد نظر کشانده و آنها را هدف قرار دهند.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: دشمن صهیونیستی از تمام راه‌های مختلف برای نسل کشی ملت فلسطین از جمله گرسنه نگه داشتن آنها و گسترش بیماری‌های واگیردار در نوار غزه استفاده کرده است.

در حال تکمیل

کد خبر 6088652

دیگر خبرها

  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است
  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی