Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@15:32:32 GMT

اعتراف کومان/ بدون مسی نمی‌شود بازی کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۸۴۲۰

اعتراف کومان/ بدون مسی نمی‌شود بازی کرد

خبرورزشی – رونالد کومان سرمربی بارسلونا بعد از شکست تیمش مقابل سلتاویگو گفت که امیدوار است بارسلونا لیونل مسی را در این تیم حفظ کند چون بدون او بارسا به مشکل خواهد خورد.

کومان در این باره گفت: «امیدواریم مسی، بارسلونا را ترک نکند،چون او هنوز بهترین بازیکن جهان است و در این بازی نشان داد که بازی بدون او غیرممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لئو حالا ۳۰ گله است و با همین گلزنی‌هایش امتیازات زیادی برای بارسا به ارمغان آورده است. این پرسش را باید از خود مسی پرسید. من و باشگاه امیدواریم او با ما به کارش ادامه دهد. اگر لئو را نداشته باشیم،فکر نمی‌کنم کسی بتواند این تعداد گل را برای ما بزند. بارسلونا باید به هر قیمتی شده او را حفظ کند.»

او همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش گفت: «قبلاً هم در این رابطه صحبت کرده‌ام و نیازی به تکرار صحبت‌های قبلی نمی‌بینم.»
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالد کومان بارسلونا لیونل مسی بارسلونا رونالد کومان لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏