Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید پورهاشم ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: طی روز‌های اخیر در رسانه‌ها درباره غلظت خون من صحبت‌هایی مطرح شد. پس از این صحبت‌ها نام من از فهرست تیم ملی دوچرخه سواری خط خورد. با صحبت‌هایی که با مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری داشتم این سوءتفاهم برطرف شد و از همان لحظه با نظر مدیر تیم ملی و فدراسیون دوباره به اردوی تیم ملی ملحق شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره فرد اعزامی به المپیک توکیو گفت: من از همان ابتدا برای برای حضور در المپیک توکیو برنامه ریزی کرده بودم. من حتی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان که سال گذشته برگزار شد هم برنامه داشتم، اما به علت شیوع ویروس کرونا نتوانستم در این رقابت‌ها حاضر شوم. در حال حاضر از آمادگی نسبتا خوبی برخوردار هستم و به همین دلیل می‌توانم به راحتی برای حضور در تیم ملی با سایر نفرات رقابت کنم.

او در ادامه اظهار کرد: نام گنج خانلو از فهرست تیم ملی خط نخورده است. در مورد اعزام شدن او به مسابقات سرمربی تیم ملی تصمیم نهایی را می‌گیرند. اگر کادرفنی با برنامه ریزی دقیق نفر اعزامی به المپیک را درست انتخاب کند، آبروی دوچرخه سواری ایران در المپیک حفظ می‌شود.

ملی پوش دوچرخه سواری عنوان کرد: معضل اصلی دوچرخه سواری ما نداشتن رابطه با کشور‌های صاحب سبک این رشته است. در حال حاضر راهی برای تبادل علمی و حرفه‌ای و اعتباری برای ملحق شدن به تیم‌های حرفه‌ای نداریم. تیمی وجود ندارد که بتواند از رکابزنان برای حضور در تور‌های بین المللی حمایت کند.

پورهاشم اظهار کرد: امیدوارم شخصی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری شود که بتواند همزمان هم حامی مالی جذب و هم مسابقات و تور‌های منحل شده را برگزار کند. رئیس جدید باید به فکر حرفه‌ای کردن دوچرخه سواری ایران باشد.

بیشتر بخوانید

ملی پوش دوچرخه سواری: کرونا ورزش حرفه‌ای ما را نابود کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری تیم ملی دوچرخه سواری ملی پوش دوچرخه سواری برای حضور تیم ملی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاری سواری، تنها سرگرمی کودکان غزه | ببینید

دریافت 5 MB

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: شبکه خبری قدس با انتشار ویدئویی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشته: این تنها وسیله‌ای است که این روزها در شمال غزه برای سرگرمی کودکان وجود دارد، گاری است.

آژانس آنروا با اشاره به اینکه آمار کودکان شهیدشده در نوار غزه ظرف ۶ ماه اخیر هولناک است، اعلام کرده که بیش از 13هزار کودک در میان قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بوده اند.

کد خبر 847816 برچسب‌ها کودکان نسل‌کشی رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • گاری سواری، تنها سرگرمی کودکان غزه | ببینید