Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی بر تسریع در آغاز روند بازسازی و نوسازی منازل آسیب‌دیده از زلزله تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا هوائی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان های گرمه و جاجرم که در روستای زلزله زده شورک برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با کمک دهیاری ها و بخشداری ها آمار تخریب ها را جمع بندی کند و هرچه سریع تر روند بازسازی و نوسازی منازل آسیب دیده آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکیپ های ارزیاب هلال احمر مستقر در مناطق تا قبل از غروب آفتاب امروز از تمامی مناطق زلزله زده بازدید کنند و امکانات و اقلام امدادی به ویژه چادر برای اسکان ساکنان منازل مسکونی تخریب شده، را در اختیار مردم قرار دهند.

هوایی گفت: مردم باید تا زمان عادی شدن شرایط و کاهش شدت زلزله ها از استقرار در خانه ها پرهیز کنند و فرمانداران توصیه های لازم را به مردم گوشزد کنند.

وی با دعوت مردم برای حفظ آرامش به ویژه در زمان توزیع اقلام امدادی، تاکید کرد: بر نحوه توزیع مناسب چادرها نظارت شود.

برقراری امنیت در مناطق زلزله زده از دیگر تاکیدات معاون عمرانی استاندار در این بازدید بود که هوایی در این خصوص گفت: امنیت در نقاط بیرون از مناطق زلزله زده به لحاظ تردد افراد و وسایل نقلیه توسط نیروهای ناجا و در داخل منطقه توسط سپاه و بسیج تامین شود.

معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی با تاکید بر پایداری شبکه آبرسانی، برق رسانی، گاز رسانی و برقراری خطوط ارتباطی تلفن ثابت و همراه در مناطق زلزله زده تاکید کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر پرهیز از دخالت در کارهای یکدیگر و اخلال در امدادرسانی، از مردم منطقه خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مناطق زلزله زده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالي خسارت زلزله مناطق زلزله زده خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • بارش شدید تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی و آسیب به منازل و خودروها + ویدئو | اندازه تگرگ ها را ببینید
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • وقوع زلزله در این استان
  • زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی