Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ستاد اجرایی فرمان امام، حامد حسینی صبح ‌امروز با حضور در مرکز تزریق واکسن به داوطلبان واقع در شرق تهران گفت:  در ادامه فازسوم، تزریق واکسن به داوطلبان در ۶ نقطه تهران و کرج ادامه دارد
وی افزود: تزریق واکسن در ۴ شهر مشهد، شیراز، اصفهان و بوشهر نیز از هفته اول خرداد آغاز خواهد شد و روند مطالعات تا تزریق بر روی همه ۲۰ هزار داوطلب ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: باتوجه به موفقیت چشمگیر واکسن در دو فاز قبلی و تایید ایمن بودن آن توسط مراجع قانونی، تولید انبوه این واکسن نیز آغاز شده و تا پایان اردیبهشت یک میلیون دوز واکسن کوو ایران برکت تحویل وزارت بهداشت می شود.

 حسینی خاطرنشان کرد: باتوجه به امن بودن و نداشتن عوارض خاص ، امکان تزریق عمومی از طریق این واکسن وجود دارد که البته تشخیص زمان و انجام آن با وزارت بهداشت است.

سیدرضا مظهری مدیر سامانه ۴۰۳۰ و مجری فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان تزریق واکسن ستاد اجرایی فرمان امام نیز گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزارنفر از طریق سامانه ۴۰۳۰ و پیام‌رسان آی‌گپ داوطلب حضور در مطالعات بالینی کوو ایران برکت شده‌اند.

وی افزود: پس از طی فرآیند ثبت‌نام ، کارشناسان ما با داوطلبان تماس میگیرند وبه آنها زمان و مکان انجام آزمایشهای اولیه اعلام میشود.

مدیر سامانه ۴۰۳۰ وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خاطرنشان کرد: از داوطلبان تست کرونا (پی‌سی‌آر) و آزمایش خون گرفته میشود و درصورت تایید آزمایش‌های اولیه ، برای تزریق واکسن با آنها تماس گرفته میشود.

وی افزود: ثبت‌نام همچنان ادامه دارد و متقاضیان شرکت در مطالعات بالینی کوو ایران برکت میتوانند ازطریق تماس با سامانه ۴۰۳۰ و یا پیام‌رسان آی‌گپ ثبت‌نام کنند.

برچسب‌ها کوو ایران برکت دانشگاه علوم پزشکی تهران سامانه 4030 بنیاد برکت واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوو ایران برکت دانشگاه علوم پزشکی تهران سامانه 4030 کوو ایران برکت دانشگاه علوم پزشکی تهران سامانه 4030 بنیاد برکت واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور کوو ایران برکت سامانه ۴۰۳۰ تزریق واکسن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان

داوطلبان می توانند از تاریخ مذکور حداکثر تا روز یکشنبه، ۱۶ این ماه هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصرا" از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به این سازمان اعلام کنند.

 نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ برای داوطلبان چهار گروه‌ آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی، زبان های خارجی و هنر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

دومین و آخرین روز نوبت دوم کنکور نیز با شرکت بیش از نیم میلیون (۵۰۱ هزار) داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی نیز جمعه ۷ اردیبهشت در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی آغاز شد.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبان در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

نوبت دوم آزمون سراسری تیر برگزار می شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است و در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد، داوطلبان می توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آن ها لحاظ کند.

 کارنامه اولیه داوطلبان نوبت نخست نیمه مرداد جاری اعلام و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان