Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@02:19:37 GMT

واکنش آرمان قاسمی به پنالتی جنجالی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۸۶۷۶

واکنش آرمان قاسمی به پنالتی جنجالی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرمان قاسمی ، زننده پنالتی جنجالی که پیروزی پیکان مقابل سایپا را به همراه داشت در مورد این بازی گفت:

ما از قبل از بازی با توجه به نتایجی که رقیبان ما و تیم سایپا گرفته بودند می دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. می دانستیم که اگر این بازی را خدای ناکرده ببازیم تیم های پایین تر به ما نزدیک می شوند و اگر هم ببریم می توانیم به یک منطقه امن خودمان را برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

سایپا برای اینکه از رقیبانش عقب نماند آمده بود که این بازی را ببرد. با توجه به برنامه و تغییر تاکتیکی که داشتیم به گل رسیدیم. فرصت زیادی به سایپا ندادیم اما متاسفانه روی یک اتفاق گل خوردیم.

آرمان قاسمی  کاپیتان پیکان در مورد صحنه جنجالی اعلام پنالتی برای تیمش گفت:

داور چهارم و کمک داور خیلی توانستند در صحنه پنالتی کمک کنند. همین داورهای پشت دروازه اگر در هفته های قبل بودند خیلی از جنجال ها درست نمی شد. VAR خودش نه حالا به شکل حرفه ای ولی اگر باشد می تواند در خیلی از صحنه ها به داوران کمک کند. خدا را شکر آقای خورشیدی با داوران مشورت کردند و پنالتی را گرفت که خود بازیکنان سایپا هم به آن اذعان داشتند.

آرمان قاسمی در پایان در مورد پنالتی که آن را به گل تبدیل کرد گفت:

چون روزهای قبل از بازی تمرین پنالتی می کنیم، حاج مهدی معمولا آن جا پنالتی زن را انتخاب می کند. من و محمد خدابنده لو به عنوان پنالتی زن انتخاب شده بودیم که خود محمد با توجه به حساسیت بالا گفت که من بزنم و خدا را شکر که زدم و گل شد و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. امیدوارم که تیم سایپا هم که تیم خوب و ریشه داری است در هفته های آینده نتایج خوبی کسب کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرمان قاسمی لیگ برتر آرمان قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود دیدار تیم‌های استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود. با این وجود به دلیل عدم صدور اجازه ورود دو تیم به درون ورزشگاه غدیر اهواز، مسابقه یادشده لغو شد. بعد از عدم برگزاری این مسابقه، کمیته انضباطی نظر خود را در این مورد اعلام کرد و رأی به تکرار بازی داد.

باشگاه فجرسپاسی اما نسبت به این موضوع اعتراض و اعلام کرد: «پس از صدور رأی ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت‌اندیشانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه فجر شهید سپاسی با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شدید خود به رأی صادره منجر به تکرار بازی استقلال ملاثانی - فجر شهید سپاسی را اعلام و جهت تجدیدنظرخواهی و صدور رأی عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901008

دیگر خبرها

  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود