Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@20:56:35 GMT

ناجی سیاه پوش کلوپ / طرح اختصاصی طرفداری

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۸۷۴۴

ناجی سیاه پوش کلوپ / طرح اختصاصی طرفداری

بازیکنی که همیشه در فاز دفاعی ناجی تیم یورگن کلوپ می شد، در اتفاقی نادر در خط حمله به داد تیمش رسید.

اختصاصی طرفداری- شاگردان یورگن کلوپ شب گذشته در حالی در خانه وست برومویچ سقوط کرده به میدان رفتند که انتظار بردی آسان را می کشیدند. قرمز پوشان بندر آنفیلد که در کورس کسب سهمیه به سر می برند، برای حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد باید در هر سه دیدار باقی مانده خود پیروز می شدند و با توجه به این که وست بروم به واسطه سقوط از لیگ برتر انگیزه چندانی برای ادامه مسابقات ندارد، فکر می کردند به راحتی پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اندکی بعد از شروع بازی مشخص شد وست بروم قرار نیست بازی را برای شاگردان کلوپ آسان کند. مردان سم آلاردایس برای دفاع از حیثیت خود آمده بودند و طولی نکشید که گل اول خود را نیز وارد دروازه کردند تا لیورپولی ها با ناباوری از حریف سقوط کرده خود عقب بیافتند. اگر چه صلاح گل تساوی را زد اما تک امتیاز این مسابقه برای کلوپ با شکست تفاوتی نمی کرد پس فشار قرمزپوشان بر دروازه وست بروم بیشتر شد.

90 دقیقه به پایان رسید و هنوز خبری از گل پیروزی نبود. ثانیه های آخر وقت های تلف شده بود. فیرمینو و صلاح بی رمق منتظر فرصت آخر بازی بودند. تمام تیم برای زدن کرنر روی دروازه وست بروم جمع شده بودند که دروازه بان سیاه پوش لیورپول هم دوان دوان به خط حمله تیمش اضافه شد. قرمزها چیزی برای از دست دادن نداشتند. خود آلیسون در پایان بازی گفته بود اضافه شد تا مدافعان وست بروم را مشغول خود کند اما مدافعان وست بروم توجهی به دروازه بان سیاه پوش نکردند. آلیسون تنها در محوطه ایستاده بود و دست بر قضا توپ دقیقا بر روی سر کسی آمد که هیچ یک از مدافعان با او یارگیری نکرده بودند. دروازه بان سیاه پوش همانند مهاجمی کار کشته به هوا بلند شد و هنگام زدن ضربه به توپ به شکلی حرفه ای سرش را چرخاند تا توپ در گوشه دروازه وست بروم جای بگیرد. 

مردی که ناجی تیم کلوپ در فاز دفاعی بود، این بار در خط حمله به داد تیمش رسیده بود تا تبدیل به شانزدهمین دروازه بان برزیلی شود که برای تیمش گلزنی می کند. می گویند برزیلی ها دروازه بان هم که باشند، یک مهاجم درون دارند. آلیسون دیروز با چرخش سری که هنگام ضربه زدن به توپ انجام داد، نشان داد راه و رسم ضربه سر زدن را به خوبی بلد است. بسیاری از لیورپولی ها به خاطر دارند در فصلی که لیورپول به قهرمانی لیگ قهرمانان رسید، مهار عجیب و غریب آلیسون بکر در بازی مقابل ناپولی بود که این تیم را به مرحله حذفی رساند. در همان موقع یورگن کلوپ در اظهار نظری معروف گفته بود اگر می دانستم آلیسون انقدر خوب است برای خریدش دو برابر پول می دادم. اگر لیورپول در ماموریت رسیدن به لیگ قهرمانان موفق شود، این بار هم آلیسون نقشی حیاتی در صعود تیمش به لیگ قهرمانان داشته است. شاید بی دلیل نبود که در پایان بازی سایت رسمی باشگاه در نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن میدان، هر چهار گزینه خود را آلیسون بکر قرار داده بود. 

لیورپولی که باشی می دانی، قرمزپوشان تا ثانیه آخر امیدوار باقی می مانند. فلسفه تیم همین است. هیچوقت تنها قدم نزدن. نمونه های زیادی را می توان آورد در مورد برگشتن بازی توسط تیم های مختلف لیورپول نمونه بارز آن فینال استانبول است و نمونه جدیدتر آن هم دیدار مقابل بارسلونا بود که آن کامبک رویایی رقم خورد. لیورپول امسال خیلی از نبود هوادارانش آسیب دیده است و بیش از هر تیمی دلتنگ هوادارانش است. هوادارانی که اگر بودند قطعا در همان دقایق پایانی صرف نظر از نتیجه برای بازیکنانشان می خواندند که هیچوقت تنهایشان نخواهند گذاشت و به شکلی ویژه از دروازه بان سیاه پوش خود تقدیر می کردند.لیورپولی ها دیشب یک بار دیگر یادشان افتاد چرا طرفدار این تیم شده اند و به همین دلیل است که همه ما فوتبال را دوست داریم چون این ورزش تا ثانیه های آخر برای همه طرفدارانش سورپرایز دارد. کسی چه می داند شاید پایه و اساس قهرمانی سال بعد لیورپول در مسابقات سال بعد لیگ قهرمانان را یک بار دیگر آلیسون بکر و در بازی دیروز ریخت.

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با امیر صادقی پناه: هیچکس مانند کی روش تیم ملی را هدایت نکرد! پیشنهاد سنگین دو باشگاه صنعتی به بازیکنان پرسپولیس زیوبا: به نظرم وقتی سردار شنید من 4 گل زدم از اسبش سقوط کرده باشد بررسی شرایط صعود ناپولی، میلان و یوونتوس به لیگ قهرمانان؛ سه تیم و دو سهمیه کریستیانو رونالدو خودروهایش را از تورین به لیسبون منتقل کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان سیاه پوش لیگ قهرمانان وست بروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!