Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی زووله به حرف های رضا قوچان نژاد واکنش نشان داد

برت کانترمان، سرمربی زووله معتقد است عصبانیت رضا قوچان نژاد بابت بازی نکردن، طبیعی است.

به گزارش طرفداری، رضا قوچان‌ نژاد شب گذشته (یکشنبه) پس از انجام آخرین بازی‌اش برای تیم زووله، گفت از اینکه از این تیم می‌رود خوشحال است، چرا که به دلیل خصومت شخصی که اعضای کادر فنی تیم با او داشتند، با وجود کسب عنوان برترین گلزن تیم برای دو فصل پیاپی، هرگز فرصت کافی برای حضور در ترکیب اصلی را به دست نیاورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانترمان در این خصوص گفت:

اینکه بازیکنی از نداشتن فرصت کافی برای بازی عصبانی شود، خوب است. شما به عنوان یک بازیکن وقتی که تعویضی به زمین بازی می‌روید باید هم عصبانی باشید به خصوص اگر بازیکنی مسن باشید.

سرمربی زوله در ادامه گفت:

نقش قوچان‌نژاد در تیم ما همین است، ضمن اینکه تدیچ (دیگر مهاجم تیم زوله) بسیار آماده‌تر است و بهتر بازی می‌کند. این را هم فراموش نکنید که رضا 35 ساله است، پس نمی‌‌تواند آمادگی یک بازیکن جوان را داشته باشد به خصوص در تیمی مانند زوله که هجومی نیست و همیشه نزدیک به دروازه حریف بازی نمی‌کند. پس برای بازیکنی مانند او کار بسیار سخت می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

طغیان رضا قوچان نژاد علیه زووله: احساس مزخرفی دارم و خوشحالم دورانم در این تیم به پایان رسید

 

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با امیر صادقی پناه: هیچکس مانند کی روش تیم ملی را هدایت نکرد! پیشنهاد سنگین دو باشگاه صنعتی به بازیکنان پرسپولیس زیوبا: به نظرم وقتی سردار شنید من 4 گل زدم از اسبش سقوط کرده باشد بررسی شرایط صعود ناپولی، میلان و یوونتوس به لیگ قهرمانان؛ سه تیم و دو سهمیه کریستیانو رونالدو خودروهایش را از تورین به لیسبون منتقل کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد