Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر دوحه این روزها در حال آماده سازی برای برگزاری دیدارهای مقدماتی جام جهانی در گروه پنجم است. گروهی که قطری ها به همراه تیم های ملی عمان و هند و بنگلادش و افغانستان در آن حضور دارند

به گزارش طرفداری، در حالی که سه بازی باقی مانده تا پایان بازی های مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی و مقدماتی جام ملت های آسیا باقی مانده است، شهر دوحه شرایط را برای برگزاری بی نقص این رقابت ها آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطری ها برای برگزاری بی نقص بازی ها و مبارزه با ویروس کرونا، باز هم از سیستم حباب سلامت استفاده خواهند کرد و از این راه قطر، عمان، هند، افغانستان و بنگلادش وارد ادامه بازی های مقدماتی می شوند.

تیم ملی قطر که در این گروه حضور دارد تاکنون با پنج برد و یک مساوی و شانزده امتیاز صدرنشین است. آنها در بازی های باقیمانده ابتدا باید روز هفتم ژوئن (17 خرداد) برابر تیم ملی هند به میدان می روند. در حال حاضر تیم ملی قطر با 16 امتیاز، عمانی ها با یک بازی کمتر 12 امتیازی هستند و پس از این دو تیم نیز افغانستان با 4 امتیاز، هند با 3 امتیاز و بنگلادش با 1 امتیاز در رده های بعدی در جدول رده بندی قرار دارند.

ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی در آسیا و گروه پنجم از سوم تا پانزدهم ژوئن (سیزدهم تا بیست و پنجم خرداد) در دوحه برگزار می شود. تمامی بازی های این گروه نیز به صورت همزمان برگزار می شود. در دیدارهای ابتدایی نیز عمان و بنگلادش به دیدار یکدیگر می روند و تیم های افغانستان و هند نیز با هم بازی می کنند.

نکته جالب درباره بازی های این گروه اینکه در رابطه با علت حضور قطری ها در رقابت های مقدماتی جام جهانی (که برای حضور در جام جهانی نیاز به حضور در این بازی ها ندارند)، سوال های بسیاری مطرح می شود که درباره آن باید گفت مهم ترین دلیل قطری ها برای حضور در این بازی ها، به صعود به بازی های جام ملت های آسیا مربوط می شود و بنابراین قطری ها باید در بازی های این گروه امتیازات لازم را به دست بیاورند. مهم ترین رقیب آنها در این گروه نیز تیم ملی فوتبال عمان است، تیمی که با یک بازی کمتر و دوازده امتیاز در رده دوم گروه قرار دارد.

هر آنچه که هست قطری ها تلاش زیادی به کار بستند تا باز هم بتوانند یک تورنمنت مهم را بدون خللی به پایان برسانند. آنها در روزهایی که شیوع ویروس کرونا در بدترین حالت خود قرار داشت رقابت های مهمی همچون لیگ قهرمانان آسیا، جام باشگاه های جهان و ... را با کمترین تلفات برگزار کردند و حالا هم باید با همان سخت گیری و برنامه مخصوص خود یعنی شیوه حباب بهداشتی از تیم های عمان و هند و افغانستان و بنگلادش میزبانی کند.

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با امیر صادقی پناه: هیچکس مانند کی روش تیم ملی را هدایت نکرد! پیشنهاد سنگین دو باشگاه صنعتی به بازیکنان پرسپولیس زیوبا: به نظرم وقتی سردار شنید من 4 گل زدم از اسبش سقوط کرده باشد بررسی شرایط صعود ناپولی، میلان و یوونتوس به لیگ قهرمانان؛ سه تیم و دو سهمیه کریستیانو رونالدو خودروهایش را از تورین به لیسبون منتقل کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقدماتی جام جهانی تیم ملی بازی ها قطری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته پورتو موفق شد در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، با سه گل از سد تیم چاوز عبور کند. مهدی طارمی در این مسابقه موفق شد یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز بدهد.

به نقل از ورزش سه درست در لحظاتی که طارمی در زمین مسابقه برای پورتو مشغول بازی بود و گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر به‌صورت رسمی از جذب مهاجم ایرانی خبر داد.

در پایان دیدار پورتو، این موضوع به سوال خبرنگاران از کونسیسائو تبدیل شد. او در این خصوص گفت: فوتبال امروز این‌گونه است و در گذشته نه تنها در پورتو بلکه در باشگاه‌های دیگر رخ داده است. مهم است که بازیکنان از این موضوع آگاه باشند. طارمی یک بازیکن حرفه‌ای نمونه است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. احمقانه است که او را بازی ندهم.

سرمربی پورتو اضافه کرد: اگر طارمی خوب باشد بازی می‌کند وگرنه روی نیمکت می‌ماند. او همیشه به تصمیمات من احترام گذاشته است. استفاده از بازیکنان تا پایان مدت زمان قراردادشان طبیعی است. برخی بازیکنان هستند که شاید چهار سال قرارداد داشته باشند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند و در نهایت باشگاه را ترک کنند. شرایط همیشه اینگونه است، من به قراردادها نگاه نمی‌کنم، بلکه به فداکاری در تمرینات و در زمین بازی نگاه می‌کنم.

کونسیسائو در پایان گفت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903004

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!