Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@03:34:58 GMT

شادی پس از دربی، جان جوان ۲۵ ساله را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۹۰۶۸

شادی پس از دربی، جان جوان ۲۵ ساله را گرفت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، در همین موقع پسری 25 ساله به‌نام فرزاد در حالی که گلوله‌ای به گردنش اصابت کرده بود غرق در خون روی زمین افتاد. دوستش حمید با اسلحه‌ای در دست وحشت زده به فرزاد نگاه می‌کرد. او که ترسیده بود مدام می‌گفت: من نمی‌خواستم او را بزنم من می‌خواستم تیر هوایی شلیک کنم. باور کنید من مقصر نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر جوان خیلی سریع به بیمارستان منتقل شد اما تلاش تیم پزشکی برای نجات پسر جوان نتیجه نداد و او پس از یک ساعت جان باخت.

عامل این قتل که از دوستان صمیمی وی بود از سوی مأموران کلانتری دستگیر و به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد تا تحت بازجویی قرار گیرد. وی به مأموران گفت: وقتی تیم پرسپولیس برنده شد با دوستانم برای شادی به خیابان آمدیم من هم اسلحه شکاری‌ام را برداشتم تا برای شادی چند تیر هوایی شلیک کنم اما وقتی دستم را روی ماشه گذاشتم تا اسلحه را آماده کنم ناگهان گلوله شلیک شد و به گردن دوستم اصابت کرد.... من هنوز هم باورم نمی‌شود که مرتکب چه اشتباهی شدم وخودم را هرگز نمی‌بخشم.

سرهنگ محمد نادربیگی رییس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: به‌دنبال اظهارات پسر جوان او به اتهام قتل بازداشت شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

پربیننده ترین بازداشت راننده متجاوز + عکس شب تلخ عروس و داماد شیرازی +عکس طلاق به خاطر افشای یک دوستی قدیمی خواهرکشی وحشتناک در یک شهرستان زندگی در کوهستان بعد از قتل پدر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دربی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تصاویری از خودکشی یک زن با اسلحه در سالن تمرین تیراندازی منتشر شده که نشان می‌دهد او حین تمرین تیراندازی و با استفاده از غفلت مربی تیراندازی، کلت را در دهانش می‌گذارد و با شلیک به زندگی‌اش خاتمه می‌دهد. این لحظات را با این توضیح می‌بینید که برای اشخاص زیر 18 سال و بیماران قلبی و روحی مناسب نیست.

دیگر خبرها

  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • ترکمن‌های گلستان غرق در شادی؛ یسنا در آغوش مادر آرام گرفت
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد