Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@07:31:42 GMT

ادامه هوای گرم تا فردا درآسمان مازندران

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۹۱۳۷

ادامه هوای گرم تا فردا درآسمان مازندران

سیدمحمدرضا رضوی امروز درباره وضعیت هوای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز و فردا شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش محسوس دما و وزش باد گرم در آسمان از بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد (گاهی شدید) در آسمان مازندران هستیم.

وی با اشاره به هشدار سطح زرد ( برای آگاهی) هواشناسی مازندران، افزود: باعبور موج در تراز میانی جو از بعدازظهر ‎سه‌شنبه ۲۸ تا صبح چهار‏شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه شاهد وزش باد شدید موقتی، رشد ابر و رگبار و رعدوبرق پراکنده در آسمان مازندران هستیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه کل آسمان استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اضافه کرد: احتمال آسیب به سازه‌های کم مقاوم از مخاطرات این سامانه بارشی است که توصیه بر مقاوم‏‌سازی سازه‌های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها و سایر اقدامات پیشگیرانه است.

این مسؤول تصریح کرد: روز چهار‏شنبه در مناطق ساحلی و جلگه‌ای شاهد آسمانی نیمه‌ابری همراه با کاهش دما و از اواخر روز با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رضوی یادآور شد: روز پنج‌شنبه آسمان مازندران نیمه‌ابری و روز جمعه تا اوایل هفته آینده آسمان استان به‌صورت صاف تانیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات با رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران فردا با افزایش موج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل هواشناسی مازندران وضعیت هوای مازندران آسمان مازندران وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: امروز و فردا آسمان صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد و غبارآلود خواهد بود.

محمد جواد ترابیان با بیان اینکه تا روز سه شنبه، دمای هوا افزایش می‌یابد افزود: از روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور، شاهد افزایش ابر و بارش باران خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: حداکثر دمای هوای شهر قم طی امروز و فردا ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • استقرار جو پایدار و افزایش نسبی دما در البرز
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده