Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:55:35 GMT

رییس جدید هیأت اسکیت اصفهان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۹۱۵۴

رییس جدید هیأت اسکیت اصفهان مشخص شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ظهر امروز مجمع انتخاباتی هیأت اسکیت استان اصفهان با حضور محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت، محمد طباطبایی مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

این انتخابات با حضور چهار کاندیدا برگزار و در نهایت وحید کرم‌ پور با اخذ ۱۱ رأی از مجموع ۱۵ رأی به عنوان رئیس جدید هیأت اسکیت استان اصفهان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجمع انتخاباتی هیأت اسکیت با حضور ۴ کاندیدا برگزار و شهرام اکبری، محسن رویگری، وحید کرم‌پور و افشین مرادی متقاضی ریاست این هیأت بودند که در ادامه غیبت محسن رویگری و افشین مرادی به منزله انصراف تلقی شد و انتخابات بین شهرام اکبری و وحید کرم‌پور برگزار شد.

پیش از برگزاری این انتخابات با توجه به صحبت‌های از پیش مطرح شده، رییس فدراسیون اسکیت به تمامی اعضا حاضر در مجمع در خصوص برگزاری انتخابات خارج از چارچوب قانون و اخلاق تذکر داد.

رضایی پیش از شروع رأی‌گیری اظهار کرد: از منابع مختلف مطلع شدیم که کاندید‌اها با اعضای مجمع تماس گرفته و اعلام کردند در صورت دادن رأی مبالغی را به رأی دهندگان پرداخت می‌کنند؛ فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان با این افراد برخورد خواهند کرد.

رییس فدراسیون اسکیت تشریح کرد: برخی هم [اعضای مجمع را]تهدید کرده بودند که عکس‌های خصوصی شما را پخش خواهند کرد، مطمئن باشید که ما پشتیبان شما هستیم و اجازه نخواهیم داد چنین بداخلاقی‌های در ورزش رخ دهد.

او افزود: اسکیت را به منافع شخصی نفروشیم چرا که این رشته حرمت و جایگاه دارد؛ سعی کنیم اتحاد و همدلی را به استان برگردانیم، زیرا در غیر این صورت اسکیت استان اصفهان آسیب خواهد دید، پس به خاطر شغل و حرفه‌ای که دارید به شخصی رأی دهید که به او ایمان قلبی دارید.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون اسکیت استان اصفهان هیأت اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا با تصویب معاهده اصفهان پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD که به میزبانی اصفهان برگزار شده بود، با تصویب توافقنامه موسوم به معاهده اصفهان از سوی نمایندگان بیش از ۲۰ کشور حاضر در این اجلاس به کار خود پایان داد.

مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia Cooperation Dialogue با هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشورهای بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

کد خبر 6093476

دیگر خبرها

  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا با تصویب معاهده اصفهان پایان یافت
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود