Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@14:03:30 GMT

سرقت ۱۰ میلیاردی از خانه‌های تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۹۳۵۵

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف ۲۰ فقره سرقت منزل، مغازه و جیب بری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ متهم حرفه‌ای دستگیر شدند. خبرگزاری میزان- علی کنجوریان بیان داشت: بیست و ششم فروردین ماه پرونده‌ای از سوی کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه با موضوع دستگیری ۲ نفر مظنون به سرقت اماکن خصوصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود، ساعت ۵ بامداد بیست و پنجم فروردین ماه ماموران گشت کلانتری حین گشت زنی در محدوده بلوار ابوذر به یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ خاکستری رنگ با ۳ سرنشین مظنون که در عملیات پلیسی ۲ تن از سرنشینان خودرو دستگیر، ولی یکی از سرنشینان خودرو به صورت پیاده متواری می‌شود.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه در بازرسی از داخل خورو ابزارآلات سرقت منزل کشف شده بود، افزود: متهمان علت وجود این اموال را خرید از ضایعاتی و فرار متهم را به علت اعتیاد اظهار کردند.   بیشتر بخوانید: کشف ۱۶۹ تن گندم سرقتی
این مقام انتظامی تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد، گوشی‌های متهمان سرقتی بوده و هر ۲ متهم سابقه دار هستند که احتمال ارتکاب جرایم مختلف توسط آنان قوت گرفت.
کنجوریان با اشاره به اینکه با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان به ۲۰ فقره جیب بری، سرقت منزل و مغازه معترف شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: دستگیری متهم سوم پرونده و شناسایی کلیه مال باختگان نیز در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس آگاهی سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه‌ای کلاهبرداری در برخی شهرستان‌های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدوداً ۴۰ تا ۵۰ سال هستند به همراه مردی حدوداً ۳۷ ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش‌های صنعتی و تولیدی با صدور چک‌های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می‌کردند.

سردار مفخمی گفت: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان‌های تهران، البرز و مازندران به ثبت رسیده، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6093185

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران