Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور که با همراهی مدیرکل حمل و نقل کالای این سازمان، جهت بازدید از زیرساخت‌ های حمل و نقل استان هرمزگان به این استان جنوبی سفر کرده است ضمن ارزیابی کیفی خدمات ارائه شده، با نمایندگان صنوف بخش حمل و نقل دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک طالبی با حضور در نشست مشترک هم اندیشی اصناف بخش حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان با اشاره به جایگاه استراتژیک استان هرمزگان در بخش حمل و نقل و نقش این استان در تأمین کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانه‌های تولیدی کشور گفت: موفقیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری خوب صنوف بخش حمل و نقل این استان و هماهنگی‌های بین بخشی در این حوزه حاصل شده است.

 

وی با تاکید بر اهمیت بهره وری در سیستم حمل و نقل کشور یادآور شد: تلاش برای افزایش بهره‌وری ناوگان حمل و نقل و ارتقای شاخص‌ها بسیار ضروری است.

 

طالبی برگزاری جلسات منظم هفتگی در قالب «کارگروه پایش» را موثر دانست و ادامه داد: جلسات این کارگروه با هدف رفع نیازهای ضروری بخش حمل و نقل و در حضور شخص وزیر محترم راه و شهرسازی برگزار می گردد.

 

این مقام مسئول افزود: مواردی چون نوسازی ناوگان، لاستیک، روغن و بیمه رانندگان در کارگروه پایش مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و با مشورت نمایندگان صنوف بخش حمل و نقل در خصوص آنها تصمیم گیری به عمل می آید.

بررسی مشکلات یکی از بزرگترین شهرک های حمل و نقل کشور

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ادامه با حضور در یکی از بزرگترین شهرک های حمل و نقل کشور ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شهرک حمل و نقل بندرعباس که با سرمایه گذاری بخش خصوصی جهت توسعه حمل و نقل جاده ای احداث شده است، به بررسی زیرساخت ها و مشکلات این شهرک پرداخت.

 

بازدید از پروژه لکه گیری و اصلاح سطح رویه آسفالت محور شریانی بندر شهیدرجایی_بندر خمیر

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور همچنین به صورت سرزده از پروژه لکه گیری و اصلاح رویه آسفالت محور شریانی بندر شهید رجایی _ بندر خمیر نیز بازدید به عمل آورد.

پروژه مذکور در حد فاصل سه راهی خون سرخ به سمت شهرک حمل و نقل با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و به طول ۱۴ کیلومتر در حال اجراست و هزینه آن از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شده است.

 

توزیع عادلانه بار و استفاده از اپلیکیشن اعلان بار مجازی

بر اساس این گزارش؛ یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان نیز ضمن معرفی ظرفیت های خاص حمل و نقل استان هرمزگان و زیرساخت های مهم آن، از فعالیت ۲۰۵ شرکت حمل و نقل کالا در این استان مرزی خبر داد و ابراز داشت: اجرای طرح توزیع عادلانه بار و استفاده از اپلیکیشن اعلان بار مجازی، علاوه بر رضایت رانندگان عزیز و جلوگیری از تجمع در شرایط شیوع ویروس کرونا، در کنترل تخلفات بسیار موثر بوده است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرک حمل و نقل بندرعباس حمل و نقل جاده ای طالبی معاون سازمان بندرعباس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان بخش حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: انسداد محور بندر امام خمینی(ره)_آبادان رفع و تردد در این محور روان است.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از خوزستان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن تعدادی دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه ترافیک ایجاد شده به در محور، به باند مقابل هدایت شدمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط راهداران و اداره برق، دکل‌های آسیب دیده جمع آوری و محور پس از چند ساعت شب گذشته بازگشایی شد.

جولانژاد بیان کرد: در حال حاضر تردد در محور بندر امام خمینی (ره) _آبادان روان است.

کد خبر 750559

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد