Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام جمعه موقت اراک با بیان "محکوم کردن جنایات اخیر صهیونیسم یک وظیفه همگانی است" گفت: وحشی‌گری و کودک‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی سابقه‌ای دیرینه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی ظهر امروز در مراسم تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون استان مرکزی در محکومیت حملات تروریستی منطقه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و افغانستان با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیسم اظهار داشت: بیش از 750 هزار فلسطینی در ابتدای اشغال این سرزمین آواره شدند و به برکت تفکر امام راحل(ره) و الگوبرداری از انقلاب اسلامی امروز دشمنان مسلمانان ضعیف‌تر از روز قبل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی و خروج رژیم غاصب صهیونیسم و تمام دشمنان اسلام  از منطقه اسلامی هستیم و این رژیم ظالم و ستمگر در بسیاری از جنایت‌هایی که در دنیا رخ می‌دهد، نقش دارد.

امام جمعه موقت اراک خاطرنشان کرد: این رژیم منحوس دوست و آشنا نمی‌شناسد چراکه حتی آثار جنایت‌های این رژیم غاصب در کشورها و دولت‌هایی همچون آمریکا که ارتباط خوبی با این رژیم دارند نیز مشهود است و همچنان به دلیل اینکه حاکمیت آمریکا از آن صهیونیسم‌هاست باز حامی و حمایتگر رژیم صهیونیسم هستند.

عبدالهی بیان کرد: در طول سال‌های اخیر جنایت‌های رژیم صهیونیسم علیه مسلمانان و جهان اسلام جزو وحشی‌ترین جنایت‌ها در طول تاریخ است.

وی ادامه داد: جنایت‌های رژیم صهیونیسم مایه وقاحت و شرم است و در کتاب‌ها از این قوم به عنوان وحشی‌ترین قوم‌ها یاد می‌شود و فرزندان متولد شده خود را با خون سیر می‌کنند. 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی خاطرنشان کرد: وحشی‌گری و کودک‌کشی این رژیم غاصب سابقه‌ای دیرینه دارد و درحال آموزش آموزه‌های انحرافی به ملت خود هستند.

امام جمعه رشت: همت و مقاومت جوانان فلسطینی نابودی رژیم غاصب صهیونیست را رقم می‌زندآیت‌الله سعیدی: فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شد / به افراد لایق، کاردان، شایسته و انقلابی رأی بدهیمکمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین: معادله جدیدی بر رژیم غاصب تحمیل می‌کنیم/ مصاحبه اختصاصی

عبدالهی عنوان کرد: کمک و یاری رساندن به انسان‌های مظلوم و مورد ظلم واقع شده از جمله مسائلی است که دین اسلام و امام خمینی(ره) به آن توصیه کردند و امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک امر مهم و ضروری است که همه جهان اسلام باید به آن توجهی مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه جهاد اسلامی و مقاومت ملت قهرمان و مظلوم فلسطین بی‌شک در تاریخ ثبت می‌شود، تصریح کرد: ملت ایران همانند گذشته در کنار مردم فلسطین حضور دارد زیرا دین اسلام و سنت پیامبر اسلام به حمایت از مظلومان توصیه می‌کند.

امام جمعه موقت اراک ادامه داد: اکنون با توجه به حوادث اخیر مسجدالاقصی محکوم کردن این حوادث در زمره یک وظیفه همگانی است و ملت فلسطین باید بیش از گذشته محکم و با اقتدار به مسیر خود ادامه دهند و هوشیاری و بیداری این ملت در برابر جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیست قابل تقدیر است.

عبدالهی خاطرنشان کرد: افزایش توان جبهه مقاومت می‌تواند منجر به دلگرمی مردم منطقه و ملت‌های مسلمان شود و بی شک نویدی برای امت اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز مردم جهان جنایت‌های این رژیم منحوس را محکوم می‌کنند و اکنون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف یک مسئله جهانی است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: انتخابات 28 خردادماه به منزله یک رزمایش سیاسی است که عزت و اقتدار ملت ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/712/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت اراک جنایت های رژیم رژیم صهیونیسم مظلوم فلسطین رژیم غاصب جنایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت سران صهیونیسم از حکم احتمالی دادگاه لاهه

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه مرکز مطالعاتی العربی الجدید در مقاله‌ای به بررسی اقدامات فوری محافل قضایی و دیپلماتیک رژیم صهیونیستی که نشان از وحشت این رژیم از احتمال صدور حکم بازداشت قضایی ضد سرکردگان تل‌آویو حکایت دارد، پرداخته است و می‌نویسد که رژیم اسراییل هجمه قضایی و دیپلماتیک گسترده‌ای را برای ممانعت از صدور حکم دادگاه لاهه ضد مسئولان ارشد سیاسی و نظامی خود به کار گرفته است، اما محافل اسراییلی امکان موفقیت این تلاش‌ها را بسیار اندک می‌دانند.

بر اساس این گزارش مسئولان اسراییلی معتقدند که دادگاه لاهه به احتمال فراوان حکم بازداشت تعدادی از مسئولان ارشد این رژیم از جمله بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر را در خصوص جنایت‌های انجام شده در جنگ غزه صادر خواهد کرد. این موضوع را ۵ تن از مسئولان ارشد اسراییلی و غیر اسراییلی به روزنامه نیویورک تایمز اطلاع دادند.

بر اساس این گزارش سران اسراییل نگرانی عمیقی از پیامدهای صدور این حکم دارند. در همین رابطه روزنامه اسراییل هیوم گزارش داد که یسراییل کاتس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های دیپلماتیک این رژیم در خارج دستور داده تا آمادگی‌های لازم برای مقابله با گسترش اعتراض‌های جهانی نسبت به رفتار نتانیاهو و ارتش اسراییل در صورت صدور این حکم را داشته باشند.

هاآرتص نیز گزارش داد که کارشناسان حقوق بین‌الملل رژیم صهیونیستی نسبت به صدور حکم بازداشت مسئولان اسرائیلی هشدار داده و تاکید کرده‌اند که صدور چنین حکمی می‌تواند محدودیت‌های دیگر نظیر منع فروش تسلیحات به اسراییل و دیگر تحریم‌های اقتصادی را در پی داشته باشد. در همین رابطه وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی تلاش گسترده‌ای برای جلوگیری از صدور این حکم انجام می دهد.

در همین رابطه نتانیاهو و ران دیریمر وزیر امور راهبردی اسراییل تماس‌های گسترده‌ای را با نمایندگان کشورهای امضا کننده منشور دادگاه لاهه و اعضای این دادگاه برقرار کرده‌اند تا آنها را به عدم صدور حکم بازداشت قانع کنند. کارشناسان اسراییلی معتقدند که نتانیاهو به علت کوتاهی در انجام اقدام‌های قضایی برای قانع کردن دادگاه لاهه بامشکل بزرگی مواجه شده است.

«إلیاب لیبلیخ» استاد حقوق بین الملل دانشگاه تل آویو در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد که تخریب گسترده‌ای که ارتش اسراییل در غزه مرتکب شده، دادگاه‌های بین‌المللی را به این اعتقاد رسانده که اسرائیل نیت قبلی برای آسیب زدن به فلسطینیان و گرسنه نگه داشتن آنها و اخراج آنها از غزه و حتی نسل کشی آنها داشته است.

«روعی شیندروف» معاون سابق مستشار حقوقی اسراییل در حقوق بین‌الملل نیز در این زمینه معتقد است که صدور حکم بازداشت می تواند ادله کافی برای متهم کردن مسئولان اسراییلی به ارتکاب جنایت‌های جنگی را فراهم کند.

«متان غوتمان» استاد حقوق بین‌الملل در دانشگاه رایخمان در این باره تصریح کرد که صدور حکم بازداشت نتانیاهو و دیگر سرکردگان رژیم صهیونیستی به این معنا است که این افراد در هنگام سفر به هر کشوری از میان کشورهای امضا کننده منشور دادگاه لاهه ممکن است بازداشت شده و به این دادگاه تحویل داده شوند.

غوتمان در تحلیل خود در روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت که در صورت صدور این حکم، نتانیاهو به فهرست طاغوت‌ها و جنایتکارانی اضافه می‌شود که پیش از این چنین احکامی علیه آنها صادر شده است. از جمله آنها می‌توان به عمر البشیر رئیس جمهور سابق سودان و جوزف کونی فرمانده ارتش سابق اوگانادا اشاره کرد.

کد خبر 6092861

دیگر خبرها

  • سندرز خواستار تمرکز بر جنایات در غزه به جای اعتراضات دانشگاهی شد
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • حمایت از طرح نور یک تکلیف و وظیفه همگانی است
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل / حمایت میلانی‌ها از فلسطین در هوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/ حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است
  • وحشت سران صهیونیسم از حکم احتمالی دادگاه لاهه