Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اشتباه یک راننده سیگاری در کشیدن همزمان سیگار و ضدعفونی کردن دستش موجب حادثه شد. در این حادثه که در مرکز خرید پلازا مرکزی در مریلند آمریکا رخ داد ضدعفونی کردن دست همزمان با سیگار کشیدن موجب شد تا خودروی این راننده غرق شعله‌های آتش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئویی که از داخل هلی کوپتر تهیه شده خودروی تویوتا مشکی این راننده را در حالی که در آتش می‌سوزد نشان می‌دهد. همچنین در این ویدئو آتشنشانان در حال خاموش کردن آتشی که سراسر خودرو را فرا گرفته دیده می‌شوند.

این حادثه که دچار سوختگی درجه یک و دو شده بود به بیمارستان محلی منتقل شد. بنا به گفته سخنگوی نجات و آتشنشانی مونتگومری این مرد حین سیگار کشیدن اقدام به ضدعفونی کردن دستش با اسپری الکل کرده بود. بنا به گفته این مقام آتشنشانی محلی استفاده از ضدعفونی کننده حاوی الکل و سیگار کشیدن، بدترین ایده در داخل خودرو محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

هوس مرد سیگاری پس از ضدعفونی کردن دست فاجعه آفرید!

گفتنی است؛ وقوع این آتش سوزی خودرو در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز هوس یک مرد سیگاری پس از ضدعفونی کردن دستش موجب بروز حادثه برای وی شد. روشن کردن سیگار پس از ضدعفونی کردن دست این مرد هندوستانی را دچار سوختگی شدید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیگار کشیدن آتش گرفتن ضدعفونی کننده ضدعفونی کردن دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی صبح آدینه در بازدید از پاسگاه آبخوری و در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۲۰ فقره سرقت خبر داد و تاکید کرد: مأموران پاسگاه در گشت زنی روزمره خود در محور دامغان - سمنان و با هوشیاری می‌توانند این فرد سارق را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی در گشت خود متوجه بار سنگین یک دستگاه وانت پیکان شده و آن را متوقف می‌کنند، افزود: در بازرسی از خودرو مقادیر زیادی بار ضایعات یافت شد اما با توجه به وزن زیاد بار خودرو و ساعت تردد آن مأموران ظن بیشتر به راننده خودرو پیدا کرده و با هماهنگی‌های صورت گرفته خودرو و راننده آن را به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه راننده خودرو در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد.

کد خبر 6088895

دیگر خبرها

  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)